Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 http://www.aftenbladet.no/magasin/helse/990232/Stine_2_frac12_maatte_sy_uten_bedoevelse.html Er det virkelig bedre med 3 stikk enn 1?? Måtte jo selv holde guttungen mens han skalv av smerte da de sydde 2 sting i bakhodet hans i sommer, uten bedøvelse... verken jeg eller han har fått varige mèn av det! hehe
Koseklompen Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ikke lest innlegget, bare fått med meg sånn kort her inne.. Jeg orker ikke å legge meg så ille i det..foreldre har forskjellige måter å reagere på ang barn og smerte på.. Kan hende hun ikke i det hele tatt tenkte på at hvis den lille skulle ha bedøvelse, at det da ville den lille bli stikket mer i enn med uten..
chill+enda en til Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Litt tullete å i det hele tatt bruke plass på det i avisen da.. Agurknytt?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Ja, mora fikk jo beskjed om at skulle ungen ha bedøvelse ville det jo blitt 3 stikk istedenf 1 om de sydde uten bedøvelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå