lÅktiHaUDe Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Første hun (5 år) sa da hun kom ned på kjøkkenet var: Unnskyld mamma.. DA skjønte jeg hun hadde gjort noe galt.. Jeg snur meg og får sjokk. Jenta hadde klippet av seg halve håret. Fikk ringt til frisøren og dro dit. Så nå er det pinnkort pannelugg, kort på sidene og litt langt bak.. valgte å beholde litt så vi kan få til en kreativ hestehale *sukk* og det på sidene er oppklippet men det dekker jo LITT av ørene ihvertfall.. Men hva gjør man.. trenger ikke kjefte for jenta fikk sjokk når hun så konsekvensen av det hun hadde gjort. Hun er sååå lei seg og sier hun ser ut som en gutt. Så må prøve og trøste og si hun ble sååå fin når hun fikk fikset det. Sa også at hun aldri mer måtte gjøre det for tenk om hun fikk saksa inn på øynene eller klippet i ørene.. *sukk* litt av en dag.. Men hun sa at mamma dette skal jeg aldri mer gjør, så får stole på det da.. jaja dette var min dag..
Libido- Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 hehe kan ikke annet enn å dra på smilebåndet =) Men skjønner at det er fortvilende. Håret betyr veldig mye. Men tror nok ikke hun gjør det der igjen nei.
mai mammaen til to Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 hehehehe... tror det der er noe ALLE barn må gjøre minst engang i barndommen vi hadde engang 4-5 unger som klippet seg i barneahgen jeg jobber i. hun ene fikk litt panikk når hun skulle fortelle det itl moren. hun hadde laaaangt hår og med like lang lugg. men når hun kom hjem hadde hun en 3mm lang lugg. hehe... hun fortalte moren at alle i barnehagen hadde vært hos en frisør. hehe... er utrolig kjedelig når det skjer. men det er jo ikke "krise" så lenge dem ikke skader seg. håret vokser jo ut igjen
lÅktiHaUDe Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 neida helt enig at det ikke er krise bare litt kjedelig, og trist for henne som ble så lei seg når hun forsto hva hun hadde gjort.. men imorga skal vi kjøpe hårklemmer så tenker jeg det blir litt bedre når hun får noe nytt i håret hehe for hun er virkelig lei seg så skal love at jenta har fått sin straff... men tror nok de fleste jenter skal gjennom dette ja hehehe
Koseklompen Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Sånnt kan fort skje. Da kusina mi va lita hadde hun det lange og fine håret, lang og fin pannelugg og greier, men en dag gikk hun lei av at luggen hang overalt og fant en saks og klippet av luggen nokså kort.. passet veeeeldig fint til det laange håret hennes.... Vesla mi tok en tur over luggen sin her hun..like før det var barnehagebilder som skulle taes....men fikk det rettet opp sånn passe Men hår vokser fort ut igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå