Gå til innhold

sikkert teit men.... noen med litt peil på hormonspiral her...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte inn en hormonspiral i januar i fjor.De tre første mnd var et mareritt med blødninger litt til å fra hele tiden...men det var som forventet så greit nok.. Deretter stabiliserte det seg og mens har kommet på datoen hver mnd derretter, vært suuuuper stabilt.

Har lagt på meg endel etter at jeg satt den inn og visstnok vært mer humørsyk for det pleier jeg visst ikke være...

Nå i de siste mnd har jeg følt meg i ulage igjen... Først kom ikke mens som den pleier... løp på apoteket å kjøpte grav.test når jeg var en uke over tiden. den var negativ. Så har jeg hatt noen helt sinnsyke magesmerter. litt sånn kramper, kjennes litt ut som etterrier og samtidig kommet noen blødninger, og de siste fem ukene har det kommet mindre blødninger i ny og ne, holder det gående en tre fire dager, gir seg en ukes tid og kommer tilbake igjen... Har bestilt legetime fordi jeg egentlig ønsket ta den ut fordi den tydelig henger sammen med vektøkning og endel hudproblemer jeg aldri har hatt før, men det er så syyykt lang ventetid hos fastlegen. Prøvde å få en hastetime pga magekrampene og småblødningene,men det var tydligvis ikke mulig...

Er det vanlig at sånt forekommer?? (Altså blødningene og krampene, ikke at jeg ikke får legetime.... hehe)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...