Gå til innhold

Jeg ble rørt av dette...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun Lene som var med i norske talenter sist fredag. Hun som hadde mistet moren sin. Hun har vært med i idol før hun mistet moren. Her ser man virkelig hva sorg kan gjøre med et menneske.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, hjelpes meg for en stemmeutvikling! Jeg håper at vi kommer til å høre mer fra henne! Fantastisk!

Skrevet

...kom bort i feil knapp, det jeg mente å si var..ja ja helt klart. Hun var/er bare nydelig, Håper også å høre mer fra henne. Jeg kommer til å stemme på henne hele veien. Jeg satt med tårer i øynene og i tilegg er hun kjempedyktig.

Skrevet

Ja, hun er helt utrolig!

Men det jeg reagerte på med disse auditionene var å se hvor sprudlene, glad og selvsikker hun var på idol-audition.

Nå (etter hun hadde mistet moren) var hun veldig sårbar, nervøs og mye dårligere selvtillit. Men stemmen var MYE bedre!

 

Håper hun kommer langt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...