NoDoubt Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hun Lene som var med i norske talenter sist fredag. Hun som hadde mistet moren sin. Hun har vært med i idol før hun mistet moren. Her ser man virkelig hva sorg kan gjøre med et menneske.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Åh, hjelpes meg for en stemmeutvikling! Jeg håper at vi kommer til å høre mer fra henne! Fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 ...kom bort i feil knapp, det jeg mente å si var..ja ja helt klart. Hun var/er bare nydelig, Håper også å høre mer fra henne. Jeg kommer til å stemme på henne hele veien. Jeg satt med tårer i øynene og i tilegg er hun kjempedyktig.
NoDoubt Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Ja, hun er helt utrolig! Men det jeg reagerte på med disse auditionene var å se hvor sprudlene, glad og selvsikker hun var på idol-audition. Nå (etter hun hadde mistet moren) var hun veldig sårbar, nervøs og mye dårligere selvtillit. Men stemmen var MYE bedre! Håper hun kommer langt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå