mor24 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 hva er dette???? er det melken som ligger klar eller??? men gult liksom..... er i uke 32 nå.....
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jepp,det er det:) Jeg har hatt det siden jeg var 4 mnd påvei:) Er nå i uke 37:)
Tilde*** Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 i begynnelsen er melka gul og tjukk, men går over til "skummet melk" etterhvert:P
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 den er gul pga av fettet som er i melka. det er som en tykk fløte i begynnelsen med masse næring til barnet
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Det er råmelk, den tykke, næringsrike melken babyen får de første dagene. Det betyr ingenting ift fødsel at du har det nå allerede. Noen har det tidlig, mens andre ikke får den før etter fødselen. Jeg fikk den ca 6 uker før fødsel (4 uker før termin).
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Er det sånn at dere lekker, eller kommer det når dere klemmer på brystvortene? Jeg klemte på de her en dag, og da kom det en liten dråpe gul melk. Kom også litt blankt, og trøya fikk en bitteliten våt flekk i etterkant. Men har ikke merket mer etter det. Jeg har heller ikke klemt mer, og ser for meg at det ikke er så lurt heller med tanke på at råmelka er så sunn for babyen. Er 30+6 i dag.
Thessa og Bebbis Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har lekket blankt i fler mnd jeg. Trenger ikke klemmes i det heletatt på meg. :-) I det siste har det blitt litt gult også ja. Var bekymret for at det skulle gå "tomt" før babyen kommer, men JM sa at det ikke skjer. Det lages automatisk når babyen kommer. Spiller ingen rolle om man har lekket i flere mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå