Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33 og har blitt så kvalm for tida... Kvalmen kommer rett etter at jeg har spist eller drukket. Er dette noe som er normalt? Flere som har det sånn? Frister ikke med noe lenger.... ugh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også vært mye kvalm etter att jeg har spist eller drukket i det siste.. Særlig etter mat.. vet ikke om det er normalt, men jeg innbiller meg det er plassmangel som gjør det, men er ikke sikker altså.

Skrevet

hei..

regner med at det er for barnet ligger så langt oppe med deg enda, å ikke sunket ned i bekkenet, så spis mindre i måla og heller oftere :)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn !!!

Kasta opp av ingenting i et par uker før magen sank!! det gjorde den i uke 35 hos meg da!

Husker at det var et par ganger jeg ikke var kvalm en gang, men kasta opp lell! oppover vegger og ødela nesten senga med oppkast-lukta.. hehehe :)

Nå etter uke 35 har jeg ikke vært kvalm en enseste gang :) Hurraaaa

Skrevet

Håp for at det gir seg etterhvert da! Det kan ikke være mengde mat og drikke, for jeg spiser nesten ingen ting. Blir jo stappmett etter ei brødskive, liksom... Men men... sikkert bare en av maaange plager en skal ha når en går å ruger. Det skal jo ikke være problemfritt!

Skrevet

Jeg var kvalm HELE svangerskapet...Fra uke 30 smakte alt METALL..

Eneste jeg fikk i meg var bokscola,tørrfisk,sjokolade å smågodt.

Jeg gikk ned i vekt å fikk i meg for lite drikke..

Jeg fødte 2 uker for tidlig å jeg kan si at hver dag var verdt det...Det som kom ut topper alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...