Gå til innhold

Skuffet og lei av bf...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært slutt mellom oss en stund. Men før jul begynte vi å tuske litt sammen igjen.. Jeg har vært veldig skeptisk pga hans problemer (vil ikke legge ut for mye info her..) Han innser ikke disse problemene,og det gjør det veldig vanskelig.. For vi er jo i grunn veldig uenige.Men føler egentlig at jeg vil vi skal holde sammen bare for å være en familie.

Synes han tar lite kontakt,og svarer lite når jeg kontakter han.Likevel ringer jeg og sender mld til han,men hvorfor gidder jeg?? men nå har jeg bestemt meg for å gi litt f...jeg orker ikke ha det slik. Vet at jeg kan finne noen som bryr seg om meg,og er der for meg. Han er ikke det i det hele tatt....:( Han sier han er glad i meg osv,men han viser det på en rar måte..og oppfører seg utrolig merkelig.

Tror jeg må bare innse at dette ikke blir noe mer. Noe andre som har/har hatt det slik? men jeg er litt redd for å innse det,selv om det er til mitt aller aller beste! Jeg kommer sikkert til å møte en fin mann etterhvert,men på samme tid er jeg litt redd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet hvordan du har det.

Skrevet

Du kommer jo ikke til å møte en ny, og bedre mann så lenge du kaster bort livet ditt på en som antageligvis bare bruker deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...