Gå til innhold

bekymret,lei meg og oppgitt .....


Anbefalte innlegg

Skrevet

begynnte i ny jobb for 5mnd siden og har vært mere eller mindre syk omtrent 1gang i mnd siden jeg begynnte. Har alltid vært ett eller annet. Spesielt nå etter etter jul har jeg vært symeldt i 2uker pga influensa. Føler meg litt teit også for at jeg tenker slik, men synest dere jeg burde ta det opp med sjefen hva jeg tenker ?? Er liksom bekymret at de kan sparke meg pga at jeg har vært så mye borte. Nesten så det er et tegn på at denne jobben ikke er den rette! Begynner nesten og lure. Men er vel slik det blir da man har barnehagebarn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo sikkert være godt å få luftet tankene dine for sjefen. Hvis du har en ok sjef da. Si noe sånn som "beklager, men det er ikke så mye å gjøre med det" og f.eks at du håper på bedre tider, har begynt å ta tran, begynt å trene osv-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...