gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Lurer på å frakte eldste jenta til barnehagen med scooter. Har sett noen som har et sete bak på scooteren som er formet som en firkantet U - slik at barnet da har både rygg- og sidestøtte. Er det noen som aner hvor man får kjøpt slike? Evt hva disse setene heter?
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg vet ikke om det finnes, men jeg tror aldri jeg hadde turt å gjort det. Er utrolig mange ulykker med tohjulinger og skulle det gå galt så tror jeg det ville rammet hardt utover den lille:(
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 er dette en sele hvor du binder ungen fast til føreren eller til scooteren. jeg hadde ikke våget å binde ungen fast til noen av delene. Er det derimot et sete hvor ungen sitter løst oppi en "kasse" kunne jeg heller vurdert det. -det er en grunn til at det ikke er sikkerhetsseler på tohjulinger slik som på 4-hjulinger (og biler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå