Gå til innhold

What to do!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite syteinnlegg.

Jeg har fått PUPP, en svangerskapsrelatert hudsykdom som gjør at jeg klør døgnet rundt og det sprer seg daglig frem til ungen er ute.

Jeg sover veldig lite, det klør så intenst og det er ingen ting som hjelper. Synes egentlig jeg har klart meg fint og kun knukket sammen en gang i trøsteløs gråt. Mannen er på jobb og er borte i enda en uke (han har allerede vært borte en uke) så jeg sitte alene med dette (ikke at han kunne ha gjort noe).

Natten nærmer seg, jeg er trøtt, og vet at natten blir et mareritt hvor jeg prøver å sove så mange minutt om gangen som mulig, men nå har naboen (jeg bor i blokk) bestemt seg for å ha fest. I tillegg til alle plagene må jeg nå høre på dunk dunk dunk resten av kvelden. Har lyst å sette meg ned å grine.

Noen som har noen oppmuntrende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff jeg syns så forferdelig synd på deg! jeg fikk også puppp eller PEP som det heter nå :) og det ble verre og verre. men gjett hva!!

Jeg fant en krem som virkelig fungerte etter tips fra ei annen ei her inne som hadde fått noe fra utlandet en gang.

Daktacort heter den og du får kjøpt de små tubene reseptfritt på apoteket. det er egentlig for sopp. men det hjelper! du får resept fra legen din så du får kjøpt den store tuben billigere!

jeg klør INGENTING lenger. tok ca en uke så var alt bra!

Alt så veldig håpløst ut for meg en stund også så jeg takker gudene for at jeg fant den kremen!

Lykke til. i natt kan du legge et håndkle du har iskaldt vann på over der det klør mest. det hjalp meg litt der og da når det var på det verste.

Skrevet

er det seriøst noe som hjelper???? Jeg har nå utslett over hele kroppen og det sprer seg jo som bare det, og etter hva jeg har lest vil det fortsette med det fram til ungen er ute.

Er denne kremen grei for han i magen også??

Skrevet

Ja det fungerer faktisk:) det er helt ufarlig for babyen også:) jeg hapervirkelig at den fungerer like bra på deg! Jeg har ihvertfall gitt beskjed til min hudlege og til

Riksen om at den fungerer! Tenk at noe så lettvnt og ufarlig kan fikse noe så jævelig som det utslettet!!! :)

Sorry for skrivefeil. Skriver fra mobilen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...