Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 seriøst???nå fikk jeg sjokk......liker ikke at folk dør...fulgte med på serien før,men har glemt den:(
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 åssen skjer det da? hvem felre dør?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 nei det er tull.. jeg følger med på episodene som går i amerika nå..! Peyton har ikke dødd.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 hvem dør da? Jeg er akkurat ferdig emd sesong 3, som avluttes med at de krasjer på den boren etter bryllyppet til haley og nathan.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Dør Peyton??? Åhhhhhhhh!!!!!!!! Kunne du ikke hatt en annen overskrift? Som ikke avslørte det så direkte? ÅHHHHHHHHHHHH!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Peyto er ikke død i de episodene jeg ser på, og jeg har straks tatt igjen USA. (har to episoder jeg ikke har rukket å se)
Medium fikk guttebass Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Ok, så da behøver jeg ikke å stole på dette innlegget? Håper du har rett. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå