Gå til innhold

Hva lager jeg til lørdagsmat til kun meg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske å ha vært alene en lørdagskveld før. Det må være type sofa-mat som passer til en god film, og som ikke krever mye oppvask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg er alene, bruker jeg ofte å kjøpe sushi. Kjempegodt og ingen oppvask, passer perfekt med en god film:-)

Skrevet

Gravid og skeptisk til sushi. Tør liksom ikke tro at rå fisk er "lov".

Skrevet

Æssa, spiste masse sushi gjennom begge mine svangerskap:-)

Skrevet

Pleier å lage en god salat jeg ( feks trippelsalat med cherrytomater, rødløk, marinert fetaost, oliven, litt nykvernet havsalt og pepper, og litt olivenolje og balsamico edikk....godt brød til, gjerne olivenbrød...mmmm...hadde vært godt nå...med et glass rødvin..

Skrevet

Åh! Det skal i alle fall jeg spise i morgen! Takk for at du minnet meg på at det finnes:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg (fordi jeg er lat) - synes at min rett er praktisk =p Og det smaker greit... Og enkelt, det er det viktigste=p

Bare skjærer opp squash i skiver og løk - har litt fløte i og ost på toppen. Så bare inn i ovnen. Du kan jo bruke kjøtt også, men det spiser ikke jeg. Ferdig på en-to-tre =p

Skrevet

Nam, det hørtes godt ut. Men jeg ville nok hatt kjøtt eller laks til. Hvor mange gradder og hvor lenge? Hvilket krydder er godt?

Skrevet

Fyllt loff med kjøttdeig :)) namm

Skrevet

Ja ,det er kjempegodt, men etter at nærmeste matbutikk til jobb fikk salatbar har jeg spist meg uvel på salat. Trenger en salatpause:)

Skrevet

"litt av en kylling" klubber og deilige diper til :-)

Skrevet

Når jeg lager nachos har jeg så mye tilbehør at jeg syns ikke det passer som mat for en.

Skrevet

Se lagemåte på prinsene.blogspot.com :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...