Gå til innhold

Når skifte man???


Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skifter man fra vinterdress til vår/høst dress i barnehagen?

Vi har en flott vinterdress som snart blir litt liten, men har fått er Reima Tec vår/høst dress med noget tynnere for. Når skifer man mellom dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge snøen er her bruker hun vinterdressen. I januar så hadde vi ikke snø, da brukte hun parkdressen.

 

Vet ikke hva som er normalt:)

Skrevet

Så lenge det er noen pluss og du har noen lag med ull under så går det sikkert fint med vår/ høstdress :-)

Skrevet

Vi har brukt reimatec med det løse ullforet man får kjøpt i hele vinter og mini er varm som bare det. Bruker ellers normalt med ull osv under etter temperatur.

Skrevet

Takk, ull klær har vi mye av. Er så heldig at jeg har en mor som strikker. Er utrolig takknemlig for de ull klærne jeg får til guttungen fra henne.

Har også kjøpt og arver endel tynt ullundertøy til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...