Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at svært få får solgt brudekjolen sin for en ok pris, og at flesteparten blir "tvunget" til å strekke seg ganske langt for å få solgt den.

Er det virkelig verdt det, å kjøpe en kjole til maaaange tusen som man bare bruker en dag? Vips, så er den verdt en brøkdel av prisen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man ser leieprisene på brudekjolene rundt om kring,så er det nå faktisk verdt og kjøpe kjole. enten en brukt eller via jk dress o.l.

man får jo mange nydelige brudekjoler til 2-3000 kr. og mange steder må man bet 5000 kr i leie. så etter min mening,kjøp en brukt eller en kopikjole..=)

Skrevet

Nå tenkte jeg først og fremst på de som bruker masse penger på kjole. De som kjøpte kjole på salg, og til billigere enn leiepriser var liksom ikke målgruppen jeg søkte.

Ser jo her inne at folk bruker gjerne over 10000kr på kjoler, og prøver å få solgt for halve prisen, men gjerne ender opp med å selge til 2-3000kr.

Skrevet

Det kommer jo an på det - hvor viktig det er for deg å ha "drømmekjolen" på den store dagen...du kan være helødig å finne den brukt, som meg;o) Jeg hadde glatt kjøpt samme kjolen til full pris (14.000,- med slør) fordi jeg føler meg som en prinsesse i den kjolen, og det er noe jeg hadde angret på når jeg hadde sett tilbake på bildene fra dagen, om jeg hadde nøyd meg med en kjole som bare var ok...hvis du skjønner. Jeg var så heldig å finne akkurat min drømmekjole i min strl på finn.no, til halv pris, så da var den saken grei;o)

Brudekjolenm, for meg, er det viktigste plagget jeg noen gang vil ha på meg, og jeg hadde heller spart på andre ting enn kjolen for å si det sånn....men jeg hadde ikke kjøpt drømmekjolen for enhver pris...alt med måte. Det er masse flotte kjoler der ute i mange forskjellige prisklasser, så en finner vel alltids noe som ikke koster mer enn en har råd til. Svigerinnen min sprengte kjolebudsjettet sitt med 100% da hun, etter å egentlig ha bestemt seg for kjole, fant drømmekjolen til 25.000,-....(bare for kjolen!) DET syns jeg er helt vilt...i allefall når de egetlig ikke hadde råd til å bruke så mye på kjolen... Jeg prøvde også en veldig flott kjole til den prisen, men selv om den var helt nydelig, så syns jeg ikke det var verdt det. Da jeg prøvde den jeg endte opp med, var jeg minst like fornøyd med den, den var bare annerledes;o)

Jeg kommer til å prøve å selge men når jeg er gift, men det er ikke noen krise om jeg må selge den veldig billig eller ta vare på den, siden jeg tross alt fikk den til halv pris i utgangspunktet;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...