Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Den 2. feb. var jeg hos legen, etter å hatt mye vondter og litt blod.. Legen på sykehuset undersøkte meg, og det var da 2 cm åpning, og veldig modent! Han sa det ikke ble lenge til fødsel, og at jeg kom mest sannsynlig til å føde innen en uke, max to.... Ble overlykkelig for at det ikke ble prematur fødsel, men nå er jeg rundet uke 38, og er allerede lei av å vente....... KJIIPT av legen å be meg belage meg på fødsel innen to uker! det er gått over to uker-nesten tre nå, og det er ingen forandring her... ingen nye tegn på fødsel i nær framtid! Ja, jeg vet jo lenger han holder seg inne, jo bedre er det, men jeg er så lei av alle vondtene.. Jeg blir lurt flere ganger hver dag, "er det kanskje noe på gang nå".. Ikke bare jeg som venter heller.. Bor hjemme hos mamma og familien, og hele livet deres er jo satt fullstendig på hold også.. Mamma skal være med på fødsel, så ingen kan gjøre noe, for "plutselig kan det skje, hun har jo åpning-og er moden"..... Vært bedre å ikke vite egentlig..for ventetiden er blitt fryktelig lang! Uansett så gleder jeg meg utrolig mye til lillegutt skal melde sin ankomst Jeg skal klare å holde ut i noen uker til, selvom jeg er lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå