Gå til innhold

Duracellprinsessen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nevnte ikke sønnen din med et ord i mitt innlegg, og jeg visste selvsagt ikke at han var funksjonshemmet.

Og, når det er sagt så er det jo underlig at du bruker deres rutiner som bl.a.er lagt opp etter at deres sønn har en funksjonshemning som en generell mal når det kommer til rydding.

Ellers så orket jeg ikke å lese de langtekkelige utredningene dine om fenomenet husarbeid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har gjort dette i alle år. Men jeg MÅ ha golvet klart for ting og tang der pga at det kan bli ett dødelig utfall om han dkulle falle og slå hodet på feil plass. Han kan og bli sterkt hjerneskadet om han slår hodet for mange ganger. Han er livredd hjelmen og nekter å bruke den.

Men uansett så hadde jeg vasket golvet frivillig. Jeg har unger som griser noe forferdelig når de spiser og nedklint syltetøy og leverpostei vil jeg ikke ha på golvet, men jeg kan heller ikke ha det det. Da kan han skli i. Golvet er hans verste fiende og det må være fritt for han.

Vinduen vasker jeg for å kunne se ut. Tv en er full av fingerflekker og et ikke tatt på 6 mnd. Heller ikke bosspannene. Støvet florerer og er ikke tatt på ca 3 mnd. Dere prøver visst å få det til å virke ut som om jeg syntes at jeg er perfekt, og at jeg vasker så mye bedre enn alle andre her inne. Men jeg la ut innlegget pga at jeg ble inspirert av en annen tråd. Den med Maraton-husarbeidet som jeg kaller det. Det er noe jeg ikke hadde orket. Ble faktisk stresset av hele innlegget og ville fortelle hvordan jeg gjør det, og samtidig høre om det var andre som gjør det sånn. Og det var jo noen få da, viste det seg etterhvert.

Men som sagt, min sønn er ingen mal for mitt vaskemønster. Men jeg gjør dette for å spare tid så slipper jeg å gjøre ting to ganger.

Skrevet

Det ville vært veldig voksent gjort av deg å komme med en unnskyldning, OsloMor - det hadde jeg faktisk trodd du ville gjort.

Jeg leste først hovedinnlegget i den andre tråden i dag, og jeg synes det var utrolig mange ufine innlegg der. Hovedinnlegget kunne da virkelig ikke virke støtende på noen...

Skrevet

OsloMor har ingenting å be om unnskyldning for. Derimot så bør Duracellprinsessen be om unnskyldning for å lage et innlegg hvor hun henger ut OsloMor.

Skrevet

Enig Mem@. Ingenting av det Oslomor skrev i ryddeinnlegget som fortjente det andre innlegget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...