Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Blodplatene mine var fine- noe som visst var positivt. Kalium forhøyet, litt forhøyet CRP... KAN være "bare" et virus, autoimmun sykdom el, men kan være starten på noe værre også.. Leukemi bla. Skal på sykehus mandan for å ta flere prøver, bla ultralyd av magen ( sjekke lever, milt mm), og prøver av ryggraden (grøss)... Skal forsøke å holde hodet kaldt i helgen, ingen vits i å ta sorger på forskudd. Legen virket positiv, men var viktig å få undersøkt nærmere så fort som mulig. Huff, blir en lang helg, men nå skal vi iallefall få tankene over på noe annet. Skal nå se Mamma Mia og drikke litt vin Takk for støttende svar
Medium fikk guttebass Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Åh, der var du! ) Har tenkt masse på deg og endelig kom du og bekreftet at du ikke er den som tullet til tråden din. Skal krysse alt jeg har for at det er et virus du har og ikke noe mer alvorlig! Masse lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Håper det går bra og at det viser seg å ikke være noe alvorlig. Kos deg med hyggelig film og god vin.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Der var du ja Håper dere er i godt mot!!! Uansett hva som skjer, er det viktig å tenke positivt. Et vennepar av meg har en liten gutt på 2 år. Han var nylig på sykehus med misstanke og leukemi... Han hadde bla slike petikker ( utslett), forhøyet antall leukocytter, blodplater nede i 2 ( tror det var 2), og de var ganske så sikre på diagnosen akutt leukemi. Men vet dere, gutten ble helt fin igjen etter noen dager. De fant ikke ut årsaken, men trodde det var et virus av noen slag Håper, og krysser fingrene for at det gjelder deg også. Kos deg masse med mamma mia! Den er kjempebra Klemmer
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Blodprøvesvar kan antyde så mangt. Det er bra at dine blir tatt alvorlig, for da kommer en tidlig i gang OM det er noe alvorlig. For det er jo ikke sikkert:) Jeg oppdaget kul i brystet for noen måneder siden; henvisning rett til mammografi, UL, biopsi, og hele pakka med en gang. Tok vel en uke fra jeg var til legen, til testene ble gjennomført på sykehuset. Og selv om det ble tatt så alvorlig, så var det en helt ufarlig kul:) De vil bare være på den sikre siden, og det kjennes jo trygt:) Kos deg i helgen, du. Det er jo ikke vits i å ta sorger en ikke er sikker på er der, på forskudd:)
Tollebolle Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Kosa deg med filmen og vinen i kveld. Masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 godt å høre at du er positiv!! har nå tenkt på deg ikveld... kos deg med filmen ikveld;-)
Sannali Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Godt å høre du er tilbake og at de har satt i gang grundige undersøkelser! Du har engasjert mange i dag, så håper alle de gode tankene kommer godt med på mandag også! Håper du får en god helg sammen med familien din, og lykke til med prøvene!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Du m ha lykke til på mandag...men i kveld(helgen)må du nyte & slappe helt av Dette går sikkert kjempebra!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Jeg skal krysse fingrene for at det ikke er noe alvorlig.. Det går helt sikkert bra skal du se! Var det kun kalium og Crp som ikke var normale? Trodde ikke det var mulig å si noe om noe så alvorlig som bl.a. leukemi ut i fra disse..!? Klem fra meg!
dama Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 sjelden jeg gidder å bry meg om sånne innlegg som dette.. men, jeg ville bare føye meg inn i rekken som sender deg lykkeønskninger.. krysser fingre og tær for at det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå