*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 ja, ikveld er siste kvelden min her inne:) etter midnatt hører jeg endelig til inne på 2.tri:) ønsker dere alle lykke til gjennom resten av 1.tri, venter på at dere kommer hoppende etter meg inn på 2.tri:) wohoooo, gleder meg til klokken er 00.01;)
♥Axinija♥ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Heldiggris!! Lykke til videre i 2.trimester, forhåpentligvis ses vi der om 2 uker! Gratulerer..
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 det er jo ikke lenge til da;) de to ukene flyyyr avgårde;) jeg har jo til nå vært her siden jeg var ca 3 uker, DET er lenge det;) hehe, så dette blir herlig:) og bare 11 dager til ul:) wohooooooo!!!
♥Axinija♥ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Ja, tiden flyr avgårde, du har rett i det... Gleder meg til jordmortimen på mandag, selv om det er for tidlig til å høre hjertelyden (er da 10+3)...men hun kan i hvertfall kjenne og si noe om den saken! Spennende med UL:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Heldige du jeg syns tiden snegler seg avgårde.....men jeg kommer hoppende etter på tirsdagen.... og håper på å få høre hjertelyden på mandagen hos jordmoren det blir spenende ) vi sees i 2 trimester på tirsdag
VinterSol+2 Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 gratulerer:D denne dagen vet jeg du har venta på! lykke til i 2.trim, om tre uker er det min tur.. tiden går sakte, men heldigvis fortere etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå