Babyjente08 *:) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hvordan blir det når man flytter fra en kommune til en annen? Skal flytte fra melhus kommune til trondheim kommune 1mars. Nå tenker jeg på all stønader, må jeg søke på nytt i trheim kommune, eller går det automatisk? Hva med barnehage? har en på 3mnd, og skal derfor søke barnehageplass fra 1mars nå, kan jeg søke i annen kommune, selv om jeg fortsatt er registrert i en annen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå