fult hus:) Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 vi har to gutter i huset fra før som hete Dennis og Benjamin så tenkte å kanskje finne noe som passet med de? Blir glad for alle tips:D
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 sander jonas tobias mikal de syns jeg er fine:)
fult hus:) Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 ja d var gode tips:) synes elias er ganske fint.. og emil. men emil er ikke sambo enig i da.
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 ja elias er nydelig:) liker ikke emil selv, sikkert fordi at de jeg kjenner som heter det (3stk) er sære, hehe...
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Markus Linus Isak Sondre Elias Sønnen min heter det:) Ble så glad når dere skriver at det er et fint navn:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Adrian syns jeg er nydelig;)
2 Hærligheter! Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Ollie Odin Tobias Johannes Casper Jonathan..
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 tobias passa veldig godt til de to andre ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå