Gå til innhold

har noen tips til søte guttenavn?:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har to gutter i huset fra før som hete Dennis og Benjamin så tenkte å kanskje finne noe som passet med de?

Blir glad for alle tips:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sander

jonas

tobias

mikal

 

de syns jeg er fine:)

Skrevet

ja d var gode tips:)

synes elias er ganske fint.. og emil. men emil er ikke sambo enig i da.

Skrevet

ja elias er nydelig:) liker ikke emil selv, sikkert fordi at de jeg kjenner som heter det (3stk) er sære, hehe...

Skrevet

Markus

Linus

Isak

Sondre

Elias ;) Sønnen min heter det:) Ble så glad når dere skriver at det er et fint navn:)

 

Skrevet

Adrian syns jeg er nydelig;)

Skrevet

Ollie

Odin

Tobias

Johannes

Casper

Jonathan..

 

 

;)

Skrevet

tobias passa veldig godt til de to andre ihvertfall:)

Skrevet

ja adrian er ganske søtt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...