Hufsa Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er nå i uke 13, og tenkte meg ut på shopping i morgen. Flere og flere bukser som blir lagt bort, og joggis på kvelden. Fint om dere også tar med om dere er førstegangs eller har flere.
<3tregutter<3 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Venter nr 3 og går inn i uke 14 i morgen. Får igjen de gamle buksene med et nødskrik, men med en gang jeg bøyer meg sklir de liksom ned "under" magen.... Ikke noe særlig behagelig.....;-) Så jeg kapitulerte allerede for to uker siden og kjøpte meg ei ny mammabukse som jeg bruker på jobb. Hjemme går det i joggebukser..... Jobber i bhg/skole så er mye bøy og tøy pluss at jeg sitter en del på gulvet og slikt. Så da går komforten foran. Syns det var tidlig, med første viste det ingenting før i uke 20.... Men sånn er det vel bare ;-) Har tenkt å prøve å finne meg noen fine mammabukser og tunikaer/kjoler framover våren og sommeren, for har ikke tenkt å subbe rundt i en gammel joggebukse andre steder enn hjemme. Er viktig å føle seg fin når man er stolt og gravid syns jeg!!!!!!! Og vise fram den fine magen når den kommer ordentlig :-))
Johan Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Helt enig "Trym og Brage sin mamma". Jeg følte meg guffen en del sist, fordi det var vanskelig å finne fint og varmt vintertøy. Ble store gensre, så jeg følte meg som en dundre... Men nå (med nr2) håper jeg at det er mulig å finne litt pent vår og sommertøy! Måtte begynne med mammabukse på jobb denne uka (er nå 13 uker), for den eneste vanlige buksa som passer strammer så fælt over magen når jeg sitter...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 jeg måtte kapitulere for 2 uker siden, begynte med mammabukse da. Ser ikke noe spesielt gravid ut, men ble irritert over strikk i knappen da jeg følte jeg mistet buksen hele tiden.. Var ikke så veldig flott når jeg måtte løpe og stoppet for å hipse opp buksen! hehe Er min første, og er i uke 18+4
Anita*født* Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Må kapitulere nå jeg da... er i uke 21
Venter09<3med ny spire Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 er noen bukser jeg passer men har invistert i en mamma bukse alt i uke 12....
Ronja-73 Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Har vert å kjøpt meg 3 stk mammabukser eg også no. Hadde tatt av 10 kilo i fjor vår og hat hittil kunne brukt buksene eg hadde før eg gjekk ned. Kan nok bruke dei litt til, men blusseleg er dei så trange regnar eg med og då er det godt å være forberedt. Har kjøpt meg 1 i dongeri og 2 stk i stoff. Den eine er svart og den vil eg bruke mest når eg skal pynte meg litt. så ei lik i brun som eg kan bruke meir kvar dag. Stoff buksene var veldig gode. Dei er i trekk stoff med stramming oppe over magen. Så dei kan eg bruke heilt fram. Ikkje var dei så tjukke heller så eg kan fint bruke dei i juni/juli også. Eg er 21+0 i dag.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har kjøpt meg et par bukser på Vero Moda som er jeans men med stretch og med strikk i livet. De er behagelige, men kjenner også at de ikke holder mer en maks en måned til kanskje. Jeg får på meg de vanlige buksene mine fortsatt, men tar på meg joggebukse når jeg kommer hjem. På jobb har vi uniform med strikk i livet så det er i alle fall ikke noe problem, men nå nok opp en buksestørrelse etter hvert Magen min kom ganske fort, men nå har den stått stille en måneds tid. Tipper den begynner å vokse igjen nå når livmoren sakte men sikkert kommer opp over skambenet. Jeg er førstegangs og 12+4. Må legge til at jeg ikke hadde helt flat mage til å begynne med, men er tynn rundt midjen og har lagt på meg ca 2 kilo helt i begynnelsen, men ikke så mye nå de siste ukene.
Lipsy Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 JEg kjøpte mammabukse i går og vurderer å ta den i bruk neste uke (som er uke 17). Det eneste som stopper meg er at jeg er redd for at noe har gått galt og at jeg kanskje bare har blitt tjukk (!). Føler nemlig ikke at jeg har noen typisk gravidmage, det har lissom bare blitt mye rundt hele livet på meg. Men det skal sies magen ser bedre ut i mammabukse enn i vanlig bukse som deler den på midten. Andre som har like teite tanker som dette som meg?
meg & to små vampyrer Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Jeg går i mine vanlige bukser, eller de av de med lavt liv da. Dvs at jeg har 2,5 olabukser som passer. Har to gravidbukser også, men sparer de så lenge de vanlige er gode. Er 17+2 og har litt mage (bilder ligger ute). Brukte noen av de vanlige lavtlivede buksene mine forrige svangerskap også, helt til slutten.
Fallerifallera Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Jeg begynte med mammabukser i uke 13 både denne gangen og forrige jeg. Får fort stor mage!
Juni prinsesse Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er førstegangs og kjøpte i uke 18. Jeg hadde egentlig god plass i en dongeribukse som jeg hadde kjøpt en størrelse større enn vanlig, men syntes den strammet sånn over magen. Mamma-buksene hos H&M er fine, og du ser jo egentlig ikke hva slags bukse det er, og så var det deilig å få god støtte over magen. De har jo veldig lave linninger, så jeg er sykt fornøyd. Ellers venter jeg også på vår, der jeg kan kle meg opp litt mer og strutte rundt med magen. Det blir digg )
v.n.2 Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 venter nr 2. buksene ble pakket vekk i uke 7..... då var håpet ute for glidelås og knapp. da ble det tights...... hoppet i mamma buksene ca uke 13/14. joggebukse hjemme. bruker heldigvis kjeledress på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå