Gå til innhold

Hvordan er det å være alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at jeg må melde meg inn her... Var visst ei anna som var kvinnen i min ektemanns liv.

Er jeg veldig dum om jeg lar han ta barna en god stund for å sitte å synes synd på meg selv? Og for å gjøre litt som jeg vil, for eksempel å dra ut på byen en dag eller noe? Føler det er forventet at jeg skal kreve barna, og nekte ham å få dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg har alltid vært alene så jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert. Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

Joda det er tøft til tider, merker det er tungt når man er syk og man likevel må bite tennene sammen og bare klare det fordet.

Men ellers syns jeg det er kjempe koselig for jeg og tulla mi har en veldig god kjemi sammen.

Jeg elsker å være mamma, har vært alene siden jeg var 4 uker på vei så vet ikke hvordan det er å ha barn i forhold.

Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt barna hos meg i stedet, og bedt mannen dra på ferie så dere får vært alene:) Det er han som drar fra dere til en annen så du og barna trenger å styrke båndene dere imellom og kose dere sammen. Jeg har som sagt alltid vært alene med gutten min (pappaen får komme og hilse på når han vil), men jeg kunne ikke tenke meg å dra noe sted uten han. Ferie ville ikke vært kos uten han og bytur har jeg prøvd en gang uten hell, ville heller vært hjemme og slappet av med sønnen min.

Alle er forskjellige har forskjellige behov. Men jeg tror det er veldig viktig å ta vare på og kose med barna i en sånn situasjon, de får med seg mye mer enn man tror.

Skrevet

Det er koselig å være alenemamma:D Litt slitsomt og noen ganger ganske umulig. Men alt går og det blir akkurat så bra som du vil det skal bli!

Pass på å ikke falle i selvmedlidenhets- fellen. Den er lumsk og gjør hverdagen hardere og tristere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...