Oktober_baby Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Er i uke 8 og føler at jeg virkelig har noe i livmoren min, er dette vanlig å kunne kjenne SÅ tidlig? Kan ikke ligge på den ene siden fordi jeg får vondt og har til og med litt vondt når jeg sitter i enkelte stillinger. Er bekymret om dette er vanlig, eller er det bare psykologisk? I det siste har jeg begynt å tenke om det muligens kan være flere inne i der? Noen som har erfaring med tvillinger eller som kjenner seg igjen i beskrivelsen min?
Elvirra Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Heisann.. Føler det også sånn, er veldig rart hihi må nok vente å se om det er flere
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg lurer også litt på dette! Føler meg såå sprengt, stor og på samme måte....Er kun i 7.uke..
♥2 små gull♥ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 En tidlig ultralyd gir deg fort svaret på det, kan bestilles hos private klinikker, koster ca. 1000 kr.
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 jeg fikk positive tester og var sulten konstant og utrolig trøtt i hele julen.... det var da 9-10 dager etter den antatte unnfangelsen ut fra div terminkalkulatorer.... og til nyttår hadde jeg est ut.... jeg trodde hele tiden det var to ini der... og det var det.... hehe... noen ganger bare "vet" man, hadde det på følelsen og hadde drømt mye om flerlinger;) men det eneste som kan gi svar er nok en ultralyd;) men ville ikke tatt den før man er 6+... slik at man da evt kan se hjertet slå og høre det:) blir liksom litt mer verdt det da;) lykke til damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå