En Prins + Prinsesse Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Noen som vet om de voksene kan være med å leke med barna i lekelandet?? eller må de bare sitte å se på.... ?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 vært der mange ganger med snuppen som akkurat har blitt 2 år.. og jeg og pappaen bytter på å være med oppi lekene der.. man må jo være med de små.. mange som er med opp , mini her vil ikke bare være i "babyavdelingen".. så han er oppi den store delen.
En Prins + Prinsesse Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 så flott =) gutten vår er ikke mer enn 20 mnd, så han hadde nok ikke klart å være i den store delen aleine... !!
En Prins + Prinsesse Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 også er det gratis for vokse å komme inn? å 100 kr for barna?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Hei, nå er min sønn 6 år og det å være på eventyrfabrikken er kjempe kult og jeg er også med opp å leker. Jeg spurte og de sa ja. derfor er jeg også oppe i disse aparatene å leker. Det koster 100 kr for barn i tre timer, barn under 1 år og over 16 år er gratis sammens med barna.
En Prins + Prinsesse Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 så bra.. gleder meg =) håper vi finner veien dit da :ØP
lego Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Det ligger rett ved e6, så det skal ikke være vanskelig å finne frem, så sant dere kjører av på e6 og riktig avkjørsel da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå