Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Frøkna mi på 2 år har vært syk hele uken. Feber, vondt i halsen (sier hun) og stygg hoste. Var hos legen i går. Litt irritert i det ene øret, men ingen utslag på halsprøven. Litt høye crp (?) verdier, men skulle se ann over helgen. Nå hoster hun så mye at hun våkner hvert tiende minutt! Er "surklette" i brystet, og jeg er litt bekymret... Legen lyttet ikke på henne, men om det ville vært noe "farlig" hadde de vel sett utslag på blodprøvene?! Hva kan jeg gi hun mot dette? Får stikkpille, men har gitt en for en time siden, og skal jo ikke gi mer enn 3 i døgnet......
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2009 bekymret mor dytter litt
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Om du har mentolatum (salve på grønn tube ) i hus så smør det under føttene hennes. Det skal visst hjelpe på hoste Og ligge høyt med hodet
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Her jeg bor går det kikhoste. Stod i avisen at hvis unger hoster mye over lengre tid må de til legen og sjekkes for kikhoste. Er hun vaksinert?
Ksenia & Anjem Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Vi bruker Efedrin hostesaft til mini..Han er ofte surklete i brystet..Hjelper kjempemasse Får den på resept hos legen
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 Tusen takk for svar dere!
Ksenia & Anjem Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Håper jenta di snart blir bedre.. Nettopp ferdig med en runde med efedrin hostesaften, nå er han helt fin igjen etter noen dager
prekæs Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Det samme her. Minsten og meg har en hoste som har sittet i etter influensa for en drøy mnd siden. Har en teori om at nyluftet, kjølig rom og ekstra pute unde hode hjelper. Synes vel også solvipect hostesaft kan roe ned litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå