Nummer1 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Er det fleire enn meg som er i veke 16, nesten ikkje har mage og heller ikkje har kjent liv for første gong? Eg veit jo at dette er heilt normalt med første bornet, men når eg ser på bilete inne på Våre Album ser det jo ut som "alle" har store magar i veke 12-13. Eg er veldig slank og har null magefeitt, men likevel...burde ikkje kulen vera LITT større? Eg er redd bebisen min er for liten... Eg trur heller ikkje eg har kjent liv enda, men det er kanskje normalt sidan dette er førstemann? Huff, gler meg til UL er over og eg (forhåpentlegvis) ser at alt er vel inni der!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 hei;-) med min første fikk jeg ingen antydning til mage før i uke 25 ca...fra uke 20 begynte jeg bare å se litt kvapsete ut, før det ble litt mer definert etterhvert.mange trodde jeg var 6 mnd på vei en uke før termin!!! jeg tror jeg kjente noe bobling, som jeg ikke var sikker på om var liv eller ikke i uke 16, men ikke før uke 18 kjente jeg tydelig at det var babyen;-) alt er nok i skjønneste orden hos deg;-) husker jordmor på ord ul sa til meg når jeg la meg ned at" du ser jo ikke gravid ut akkurat", fordi magen min gikk innnover når jeg lå på ryggen;-)
Nummer1 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Takk for svar Diamanda Galas :-) Eg veit jo at du sikkert har heilt rett - eg blir berre litt satt ut av alle damene med STORE magar i veke 13. Men eg veit jo også at det med mage er heilt individuelt. Men likevel ei trøyst at du var akkurat som meg med din første. Eg tykkjer heller ikkje eg ser gravid ut i det heile tatt - sett vekk frå kvalme og ømme bryst har eg ingen teikn på svangerskap. Men magen kjem vel fort nok, og kanskje bør eg berre vera glad for at eg ikkje får diger mage? Kan jo ikkje vera berre berre det heller...:-) Korleis er du no med nr to då? Og kor langt er du? Lukke til vidare :-)
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Med min første kunne man ikke se at jeg var gravid i det hele tatt før jeg var i uke 18-19, men da spratt magen skikkelig ut også når den først kom :-) Med de tre andre barna har jeg derimot hatt store problemer med å skjule magen etter uke 10-12, så det er ulikt. Er helt vanlig å ikke kjenne liv før etter uke 18 når det er første barnet. Ikke bekymre deg du, alt er sikkert kjempefint!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Nummer1: Jeg er i uke 17.. ikke kjent noe enda.. heller ikke så mye mage.. men ta det med ro.. alt kommer i tid og orden skal du se
Anita*født* Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Jeg fikk ikke mage før uke 24 da første gangen,kunne skjule det nesten opp til uke 28 hehe.. NÅ er jeg 21 uker og har noen magebilder om du vil se på profilen min.. klem og lykke til
Nummer1 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2009 Takk for svar alle saman :-) Det har sikkert rett i at alt er som det skal. Og veldig beroligande at fleire av dykk venta lenge på magen første gongen. Eg skal på UL om tre veker, så det blir spennande å sjå kva som ligg inni der. Elles ser eg jo at magen min har endra litt form, sjølv om den ikkje stikk så veldig ut. Og navlen har også byrja bli litt grunnare enn vanleg. Så det ER jo noko som skjer inni der tydelegvis :-) Eigentleg litt morosamt at me er så ulike alle saman...! Lukke til vidare - både med store og små magar :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har sett mange gravide som er i 5-7 måned som du knapt kan se at er gravide så tror ikke du trenger å bekymre deg... men om du lurer veldig kan det jo være en ide å ta en privat ul for å slippe bekymringene. Stress er jo ikke veldig bra i svangerskapet.
.nn. Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Med nr 1-2-3 fikk jeg ikke mage før rundt 6mnd, med nr 4 no fikk jeg mage etter 6uker. Spark med nr 1-2-3 kjente jeg etter uke 18, med nr 4 no kjente jeg ikke spark før jeg var 18,5- 19uker. Tror dette er veldig individuelt.
Line3 Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Ja, vær veldig glad for at du ikke er så stor du. Jeg er i uke 26, og langt over gjennomsnittet på magemål. Begynner å bli tungt, og er enda langt igjen. Jeg skjønner det er morsomt med mage, men tro meg, det blir som regel mer enn stort nok som det er Ang bildene du ser, så skal du ikke se bort i fra at det er de som har mage å vise frem som legger ut bilder. De andre venter vel litt vel, for hva skal de vise frem? He he. Lykke til med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå