Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er ikke sammen med han jeg er gravid med. Fikk rier for en times tid siden, og ringte ham umiddelbart fordi han har sagt han vil være med på alt. Men han bare sa at det passet ikke i dag, for han skal på fest. Skulle se om han kunne komme innom en tur i morgen ettermiddag, når han hadde sovet ut. Så nå skal jeg få lov til å føde alene. Tror det er best, når han kan gjøre slikt mot meg.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Ring en venninne og be henne med, sier nok ikke nei når du har vert uheldig og spredd på bena for et nek. Lykke til og gled deg til i morgen (i allefall i overimorgen...), da er du ferdig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 HVA hadde du forventa??? Seriøst....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Neinei, ser den. Jeg er dum. Er jeg som er neket. Men han har mast i 9 måneder om å få klippe navlestrengen, velge navn, lære ungen å sykle... Han har gitt inntrykk av at han gledet seg mer enn meg... Men jeg får knipe igjen da, så han får være med senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå