Gå til innhold

Dette hadde jeg aldri trodd......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sammen med han jeg er gravid med. Fikk rier for en times tid siden, og ringte ham umiddelbart fordi han har sagt han vil være med på alt. Men han bare sa at det passet ikke i dag, for han skal på fest. Skulle se om han kunne komme innom en tur i morgen ettermiddag, når han hadde sovet ut.

 

Så nå skal jeg få lov til å føde alene. Tror det er best, når han kan gjøre slikt mot meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en venninne og be henne med, sier nok ikke nei når du har vert uheldig og spredd på bena for et nek.

Lykke til og gled deg til i morgen (i allefall i overimorgen...), da er du ferdig.

Skrevet

HVA hadde du forventa??? Seriøst....

Skrevet

Neinei, ser den. Jeg er dum. Er jeg som er neket. Men han har mast i 9 måneder om å få klippe navlestrengen, velge navn, lære ungen å sykle... Han har gitt inntrykk av at han gledet seg mer enn meg... Men jeg får knipe igjen da, så han får være med senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...