LadyLuck & Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Kom hjem i dag, etter en uke borte fra leiligheten grunnet lukt og tette/oversvømte rør... Stinker som fy enda... Hellt mye vann i alle sluker, så vann med olivenolje for ¨å forhindre ny lukt.. Men lukta holder stand.. udersøkt mer, og funnet ut at det kommer fra dusj sluken hellt på vann, og da rister suken grunnet luft stinker som fy.. og så sterk luft trykk at jg kjenner det "blåser" Ringte da huseier, (etter å ha snakket med min bror, som mente dette ikke kunne være rett.). og da jeg ringer huseier sier han..... "det har vært så mye problemer der nå etter du flyttet inn, og vi har lagt ut 20.000 i rørlegger.. kanskje du bare skulle flytte...kanskje vi bare skal si opp hele husleie okntrakten... Det kan jo være du som har lagt noe i sluken....." Jeg vet med sikkerhet at vi ikke har puttet noe i slukene, der er jeg veldig påpasselig for med ungene Kan han holde på sånn?? Hva skal jeg gjøre??
LadyLuck & Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2009 ingen??? så sint på drittsekken at jeg nesten griner
M@mm@ til mine barn Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Om det kommer luft opp så er det noe med vannlåsen ihvertfall. Den skal jo være full i vann for å hindre luften i å komme opp.
LadyLuck & Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 dusjen har stått på i fire timer, og helte oxo en hel badebalje med vann i.. bobler enda... dusjen står på konstant (ligger på gulvet ved sluken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå