Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Selv har jeg vært fornøyd med: Joha ( usikker hvem som selger- vet du?) Peanuts(Cubus)- men bare den tykkere typen- den tynne blir så slakete og lett hull i. Steffens(Fru Lyng). Nå er det jo salg på endel ullundertøy og det kan være greit å kjøpe et lager til neste vinter.
blond Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes Nøstebarn har finest ulltøy, men det er sjelden salg på det og så er det både dyrt og slitsomt å vaske. Av billiger merker liker jeg Janus.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jeg liker best Janus. Har noen plagg fra Nøstebarn men dem synes jeg er så "slaskete". Ullundertøyet fra Janus synes jeg har bedre kvalitet.
Frøken Løken Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Kjøper stort sett Tom og Trine på spar kjøp. God kvalitet og ok pris. Har ellers litt janus og nøstebarn.
jeg fant firkløvern Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har god erfaring med Joha, Tom og Trine som man får hos sparkjøp. Jeg ble skikkelig skuffet over det dyre Devold ullundertøyet jeg kjøpte til guttene mine, det har ikke blitt vasket mye, men har allerede kommet små hull ved siden av sømmene (ikke i sømmen). Kjipt for det er så fint
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Joha er kjempefint! Nøstebarn er oppskrytt!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 liker janus best, for det er så mykt og deilig. men bruker også peanuts og tom pg trine ull mye.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Alt jeg har av janus er dyrere en nøstebarn. bedre i fasongen og penere på også nøstebarn blir for slaskete på, og får stygge nupper i vask enda jeg gjør det rett. vet flere som ikke liker nøstebarn pga det.
Lilith Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 Vi bruker kun Janus. Kjøper i mørkeblått slik at det ikke gjør så mye med flekker. Det er mykt, godt og varmt.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 Har en pysj i By Torinn. Kjempegod, men nupper. Veldig fornøyd med Troll, Joha og Steffens. Liker ikke Janus body, tynn og slarkete, men veldig fornøyd med Janus trøye og stilongs. Fornøyd med Tom og Trine. Holder godt på fargen og fassongen, klør litt. Alt i alt så foretrekker jeg Troll.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 Dene sesongen bestemte jeg meg for å prøve ut litt forskjellig og her er "dommen": 1) Polarn o.pyret, body og stillongs: kjempegod kvalitet, laget i Norge. Merinoull som klør lite og ikke nupper. Holder seg vask etter vask like fint. Årets vinner her hos oss! 2) By-Torinn: pologenser og stilongs: veldig god og myk kvalitet, nupper litt i begynnelsen. Holder bra i vask. Pluss for flotte farger. Litt tykkere en P.op sitt. 3) Nøstebarn. Liker i utganspunktet dette veldig godt, men synes kvaliteten er litt varierende. Ullpysj er suveren! Ull/silke bodyene tover litt i vaskemaskin og er litt skjøre. Ullbody er jeg veldig fornøyd med. 4) Janus. Synes kvaliteten er ok, men sitter litt løst på kroppen til å være inerste lag.
knøttet28 Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 Veldig glad i joha jeg - men er litt tynt så litt dumt å glemme å vaske det i ullvask:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 Joha og steffensen på 1 plass. Tom og trine på nr 2.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #20 Skrevet 21. februar 2009 Troll er helt klart min favoritt, mykt og deilig og holder seg godt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #21 Skrevet 21. februar 2009 Janus Men bruker du ulltøy som er dobbelstrikka med bomull kan du jo bare drite i ullundertøy. Det er bl.a. fra Cubus (og tror Steffens (eller hva det heter))
<3mamma3> Skrevet 21. februar 2009 #23 Skrevet 21. februar 2009 Har 3 barn under 7 år og har prøvd det meste, men det absoutt beste er uten tvil Devold. Uansett om det gjelder under hverdagsklær, til trening eller til barn med eksem. Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #24 Skrevet 21. februar 2009 devold er så små i størrelsen... janus er best, kjøper det ofte på tilbud på bogerud
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #25 Skrevet 21. februar 2009 Devold og Ullvang. Ikke Peanuts eller Janus. I alle fall ikke Tom og Trine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå