mammaigjen!! Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg hadde en MA i oktober(uke 9) og ble heldigvis raskt gravid igjen. Ante fred og ingen fare helt til jeg var på tidlig UL på tirsdag (uke 10) . Der fant gynokologen to tomme fostersekker og ikke noe liv, og jeg som følte meg så vanvittig gravid! legen sa det var større sjans for at noe gikk galt ved tvillingsvangerskap og at kroppen hadde nok produsert masse hormoner i desse ukene. Så nå må kroppen bli kvitt dette så får vi se om jeg er klar igjen om en stund. Har jo gått fire måneder gravid det siste halvåret og begynner å bli ganske lei kvalme og vanvittig sovetrang;) Men er egentlig ved godt mot, og satser på at alle gode ting er tre! (dessuten har jeg tre barn fra før, der alt har gått knirkefritt, så jeg hvet det går ann:)
Hopie ღ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Oioi, det var jo lite moro da! Men det går nok snart bra, som du sier Selv prøver jeg for første gang og er veldig veldig spent på alt sammen .. Skjønner ikke så mye av noe som helst, så pløyer bøker og internett og forumene her inne etter info! hehe Håper det går bra for dere snart! Masse lykke til! :-D
mammaigjen!! Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Utrolig spennende første gangen hopie! Ikke la deg bekymre av historier som min, for mest sannsynlig så vil alt gå bra! Tenkte jeg skulle forberede deg for det står mye her på forumet på BIM som kan gjøre deg søvnløs, og det er jo ikke nødvendig:) Lykke til med prøvinga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå