Gå til innhold

BIM treff Ålesund??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med sommermager som er interessert i dette?? For min del har jeg lyst å bli kjent med flere i området som venter et lite sommergull!! Hva sier dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er interessert i det ja, venter barn i august, så er vel nesten en sommerbaby:) er selv 20 år, og kjenner ingen andre gravide eller med små barn.

Skrevet

Da blir det sommerbaby vettu!!! Jeg er 28 år, venter mitt andre barn i midten av juli! Vi kan prøve å få med flere kanskje?? Andre som vil bli med?

Skrevet

ja, hadde vært kjekt:) vet ikke hva som er vanlig me disse treffene, men møtes en før fødsel? eller kun etterpå? domt spm kanskje...men lurer likevel:P

Skrevet

Sommerbaby er ventet her også- i slutten av Juni....

Hadde vært veldig kjekt med bim treff i ålesund!

Jeg er 29 år, venter nr, 2.

Skrevet

hadde vært morsomt det.Venter vårt første barn i midten av juli...

Skrevet

jeg blir med på det:)

jeg er 28 år og vi venter vårt andre barn 25.august:)

Skrevet

Men da tromma oss sammen et lite treff da!! Så gøy!! Når passer det best for dere? For meg passer det best på kveldene...hva sier dere?

Jeg syns det er helt ssupert å møtes før fødsel...kanskje vi kan danne en barselgruppe etterhvert som vi føder?

Skrevet

Jeg venter også sommerbarn i begynnelsen av august.

Er 28 år og venter barn nr to :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere som er interessert nå?

Skrevet

tja, hvorfor ikke... 23 år og skal ha i juni.

Skrevet

ja, absolutt:) hadde vært kjekt å møtt andre, selv om de fleste av dere er eldre enn eg:p passer best kveldene siden jeg jobber på dagtid.

Skrevet

jeg har nettopp vært på svømming for gravide, var kjempedeilig. med en del øvelser i vann, ledet av fysioterapeut. noen som er interessert i å begynne? er i langevåg, hvis det blir nok påmeldte begynner det på igjen april. ene gruppen slutter ut mars nå..

si ifra hvis dere vil:) så kan jeg vidererformidle til fysio:)

Skrevet

hørtes utrolig deilig ut..koster det mye da?

Skrevet

hadde vært kjempe gøy å møttes!

er 26år, skal bli mamma for andre gang i august!

Skrevet

Hvordan får vi igang dette da?? kan møtes på dagtid også,(jeg i allefall)Når og hvor skal vi treffes??

Skrevet

til deg som lurte på svømminga...det koster 90 kr hver gang, tre ganger i mnd. 60 kr er til leige av basseng, og 30 til treningen. håper de er flere som vil bli med, slik at det blir oppretteten ny gruppe.

ang treff, så jobber jeg på dagtid, i bhg. så kan treffes kveld eller helg..

Skrevet

ok, når på dagen er svømminga da? og hvilke dager? har skole fra onsdager til fredager :)

Skrevet

tufsapåtjukka er du fra langevåg?

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har forslag på hvor og når vi skal møtes eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...