Gå til innhold

En gang utro, alltid utro??? Stemmer det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her stemmer det hvertfall...

Jeg var utro i fylla for 6 mnd siden... Etter det sliter jeg med å holde meg unna andre menn... Har vært utro noen ganger til, men med en annen fyr...

Sannheten er at jeg vil skille meg, vil ikke være gift lengre, men mannen min vil vi skal fortsette å prøve... skal begynne i par terapi neste uke, men det blir vanskelig, siden jeg ikke kan si noe om utroskapen min, for mannen min vet ingenting...

Stemmer en gang utro, alltid utro hos dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var utro i mitt forrige forhold. Ville ikkje vera i lag med han men blei på grunn av ungane. Vi prøvde å jobbe oss igjennom det men eg visste innerst inne att dette ville eg ikkje. Tok til slutt mot til meg. Angre ikkje ein dag på det.

Var singel i 1 år. SKIKKELIG singel he he :) Hadde bestemt meg att viss eg finner meg ein ny mann skulle eg være 100 % trofast. For min eigen del og hans. Eg orker aldri meir å ha det sånn som eg hadde det. Gå med dårlig samvittighet og frykt for att samboer skal oppdage det. Nei, aldri meir. Ikkje verdt det. Har det så godt no. Eg vil aldri vera utro meir. Så det går ann :)

Skrevet

Ja det stemmer så lenge det er i samme forhold. Har mannen din en gang vært utro, så stol aldri på han mer. Har han derimot vært utro mot eksen, kan det være han har angret og gjort seg opp litt tanker angående sitt nye forhold. Da kan sjangsen for at han er utro mot deg være svært liten. Så fremt han angrer da..

Skrevet

Anonym 19:56:

Skjønner ikke hvordan man kan være SKIKKELIG singel og ha barn...!!??

Skrevet

6 mnd. ER "alltid" når man er 14 år.

Skrevet

Enkelt. Fylla hver helg med tilhørende barnevakt. Mange som har det sånn, dessverre for barna.

Skrevet

Anonym 20.08

Det der er noe av det dummeste jeg har hørt. Folk er forskjellige og er utro av ulike grunner. Folk må vurdere sin egen situasjon.

Skrevet

Det kommer nok an på årsaken til utroskapen... Jeg var utro for en stund siden, og det er det verste jeg har opplevd etterpå. Følte meg så råtten mot min elskede. Jeg forstår ikke at jeg kunne være så vannvittig dum! Jeg vet at jeg aldri hadde gjort det om jeg var edru, men det var jeg jo ikke... Og det er jo ingen god unnskyldning. Men jeg har i alle fall blitt veldig forsiktig med alkoholen. Jeg elsker min mann og kommer aldri aldri til å gjøre noe sånt igjen! Enten drar jeg på fest med mannen, eller så drikker jeg nesten ikke.

Skrevet

Hvis man har vært utro en gang, så vil det vel kanskje være en lavere terskel å tråkke over en annen gang.

Skrevet

Er ikke sikkert man har en lavere terskel, om man virkelig angrer og fant ut at det ikke var "verdt det" ?

Jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro" hvertfall.

Skrevet

V ar ikkje ute kvar helg faktisk. Nytta sjangsen annan kvar helg når dei var hos pappaen. Så det gikk ikkje ut over barna mine.

Da eg meinte med skikkelig singel var att eg VA LITT LAUS :) Så eg fekk rast litt fra meg kan du si...

Skrevet

Nå har jeg aldri vært utro selv, mn av alle de jeg VET har vært utro er det mot alle pertnere senere også....Jeg antar det fines unntak, men personlig har jeg tilgode å se at en person kun har vært utro i det ene forholdet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...