Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Var hos legen i dag. Fekk ikkje så mye svar som eg hadde håpa på. Siden legetimen opprinnelig va for noe heilt aent, så blei det ikkje mange undersøkelsene på meg i dag. Pisseprøve, som så klart(!) va negativ... Ny time om et par uker hvis ingen mens og murringene vedvarer... Sannsynligheten for en graviditet begynne jo å minke ganske mye nå, ettersom eg testa negativt i dag. Heilt blank test!!! Og ingen tegn til mens...... Men...ka nå da?! Eg har jo ikkje peeeiiiling på når eg kan forvente mens igjen!!! Og hvis spottinga va "mensen"...what the f?! Det betyr jo at noe ikkje e som det ska oppi der...og den kroniske murringa holde på å flippe meg heilt ut te tier. Når eg nyse, hoster, reiser/snur meg fort så hogge det te nedi der på eine sida. Tok ein klamydia test og da.. Sånn i tilfelle. Men det e vel litt drøyt når eg har vært med samboen min i over ett år nå, og han merke ingenting (har hatt det før (han traff meg) og fekk voldsomme symptomer), så han tvile sterkt på no sånt. Så nå e eg bare oppgitt og...lei meg... håpa sånn i det lengste at eg kanskje sko fått ein positiv test i dag hos legen....meen nei... Så nå fekk dåkker et syte-innlegg fra meg...måtte bare lette på trykket. E ein smule bekymra her eg sitte. Ska virkelig alle mine tanker om at eg kanskje ikkje kunne få unger sjøl, kanskje bli sant?! Off...kan ikkje tenke sånn heller men...når energien tar slutt og motet svikte, så komme dei tankene litt fram igjen...æsssj... Ska krype oppi armkroken te min kjære og bare bli der resten av helga tror eg.....*syyyyt*
*Noisy* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Det er lov å syte når det skjer ting som dette! Føler veldig med deg... Jeg har ikke vært hos legen ennå selv, men tok en digitaltest for litt siden. Den sa selvfølgelig IKKE gravid.... (( Og jeg har også fortsatt murringer. Nå er de så sterke at jeg faktisk tror TR kommer i kveld. Skal søke litt trøst i en armkrok her selv i kveld jeg. Men ikke mist motet, kanskje du allikevel er gravid. Hvis ikke skjer det nok snart!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Uff da =( Så trist! Eg og går rundt håpefulle nå, så eg kan godt forstå at du e veldig skuffa. Det blir eg og sjøl om eg kje har IKM mandag/tirsdag. Får håpe at legen tok feil da :-)) klamre deg te håpe ei stonn te
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Så lenge tr ikkje vil så har eg da litt håp At ei evt spire bare e litt treig i avtrekkeren...lik pappan sin Hehe.. Takke for gode ord.. E godt å få litt sympati av noen som forstår!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 hahaha, ja skyld d på faren ;P Einaste retta d =D hihihi
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 Hahaha!! Godt du e enige med meg
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Må ikkje gi opp heilt ennå, kan jo bare værr stresset så utsette ting litt! Å någen har det jo sånn at di teste seinare positivt enn andre..Ei venninna av meg gjekk øve to uker øve IKM før hu testa positivt! Lykke te!
*Noisy* Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Og jeg fikk rett ja, mensen kom i kveld... ( Godt å få den på en måte, så vet jeg at det ikke er noe galt hvertfall. Men håper din holder seg borte fremdeles!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2009 Kunne helst tenkt meg at tr bare kom nå... du veit jo kordan det e å bare gå å venta.. Meeen..ska prøva å ikkje tenka så mye over det nå.. E litt enklare når det bare e murringene i magen eg merke no særlig...får skylde på forstoppelsen...haha!! Har endelig hatt ei god natts søvn nå...det e vel sikkert 3-4 uker siden sist eg sov så godt....så denne dagen må bare nytas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå