babyprincess Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Snuppa har nesten ikke hår på hodet å hun er snar 16 mnd. Kan jeg klippe det noen milimeter for å få det til å vokse litt fortere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Det vokser ikke fortere eller blir mer hår om du klipper.... dessverre. Her er det bare tålmodighet som gjelder:-) Men du kan bare klippe altså, når du får av litt fjoner virker det ofte litt fyldigere.
babyprincess Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 tusen takk for svar:-) Men blir det fyldigere for alltid bare fordi jeg klipper litt nå, eller vil det bli så fyldig uansett en dag? Viss du skjønte hva jeg mente...! Har selv så utrolig tynt hår at jeg vil veldig gjerne at snuppa skal få litt tykkere for å si det sånn...
tante grusom master of law Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Det påvirker ikke hvordan håret blir senere om du klipper det nå nei. Hårrøtterne som produserer håret vet jo ikke hva som skjer med det når det er vokst ut. Hår er dødt vev.
babyprincess Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 ah, det hørtes jo faktisk logisk ut. Æsj...dødt vev...! Nice:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Å ja da, det kommer hår. Min gutt på snart 7 år har en flott, blond og krøllete manke. Men det var knapt hår der fram til han var 3år:-) Minstemann derimot har hatt mye hår fra han ble født. Håret vokser innenfra så at du klipper det nå vil bare føre til at det virker fyldigere, men det kommer hår, det garanterer jeg:-)
tattooholica Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 babyer som ikke har klipt seg på lenge eller aldri får ofte veldig tynne flisete spisser, det hun mener er at hvis du klipper bort dette vil det se fyldigere ut. de med tynt fint hår kler oftest kort hår best eller voksne kan fylle på med extentions
babyprincess Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2009 hehe, det er godt å høre. Fikk selv ikke hår før jeg var over 2.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå