Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 være barn igjen. Diskuterte med lillesøstera mi idag. Hun var sååå sliten. Hadde vært på skolen i 7 timer. Og så var det så mange hun skulle være sammen med, og så måtte hun ut og handle kjole til festen i kveld, og hun måtte jo opp allerede 9 i morgen tidlig for å sitte barnevakt! Alle de forpliktelsene.. Må innrømme at jeg savner det litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå