ApriIbaby Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Da jeg var gravid med gutten vår var han ganske rolig i magen. Han har alltid vært v-e-l-d-i-g aktiv utenfor magen. Er nå gravid igjen med en som er mye mer aktiv i magen. Hva betyr det? Hva er deres erfaring med aktivitet i magen vs utenfor
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 La ikke merke til noen sammenheng med mine unger.
Libido- Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Gutten min var veldig aktiv i magen og helt lik seg da han kom ut =)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Min var veldig aktiv i magen og veldig rolig utenfor.
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Ok. Satser på din erfaring, SiljeVanilje! Ble denne mer aktiv enn forrige kommer vi ikke til å ha maling i taket når hun er to :-))
-MtG- Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke helt jeg, men denne babyen var veldig aktiv i magen og kan bare være på fanget(helst pupp) hele dagen. Sover ikke så mye og våkner med en gang han blir lagt ned. Storebror var veldig rolig i magen og når han kom ut kunne han ligge lenge for seg selv og lukket øynene og sovnet der han var når han ble trøtt:)
**Marge Simpson** Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Datteren min var supervill i magen, så jeg spurte legen min. Han sa at hans erfaring tilsa det motsatte, altså vill i magen- rolig når de kommer ut.
NormaJean Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 i magen= hyper baby, rabalder 24/7! utenfor magen= super rolig baby, utrolig bedagelig gutt jordmoren min sa at i hennes erfaring så var de babyene som var ekstra aktive ofte rolige når de kommer ut og det stemmer iallefall for meg;)
Chiquita Bananas Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Min var veldig aktiv i magen og helt turbo da han kom ut - ALLE som treffer han reagerer på energinivået og ler seg i hjel. Var helt umulig å slite ham ut - prøvde alt !! Er ikke før han ble 2 år at han faktisk har roa seg ned og kan konsentrere seg om ting og se på tv og sitte stille... Nå er nr.2 like aktiv i magen og jeg har mine bange anelser om hva jeg har i vente her ute ;o) Alle sa til meg at var dem aktiv i magen så var dem roligere ute - yeah right !!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 På hu her stemmer det i alle fall. Første spark i uke 12, og siste jeg husker var vel under pressriene. Hun sparka og sprella og knuffa og krafset med hendene, nesten konstant... Og sånn er hun enda. Nesten morsomt, for jeg kjenner igjen en del av bevegelsene også nå når hun har kommet ut, spesielt den krafsinga med hendene
mamarama og lille banan Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 aktiv i magen, aktiv utenfor i hvert fall ennå!
Hikken Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Leah var fullstendig rabiat i magen (lå og gråt et par kvelder fordi hun romsterte så j*vlig, var vondt altså!) men hun er ganske rolig nå :-) Hun har sovet hele natta fra dag 3, ogb har det ikke travelt med krabbing eller noe annet :-)
Bie&babylove:-) Skrevet 20. februar 2009 #14 Skrevet 20. februar 2009 Min lille jente var veeeeldig rolig i magen og VEEEELDIG aktiv utenfor!!! Kan nesten ikke tro det er samme barn!!!!!
Staark Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Veldig aktiv i magen, og veldig rolig på utsiden. (Glad i å sove utenfor magen, spesielt som liten )
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 mi første var veldig rolig i magen og har vært veldig rolig og bedagelig siden hun ble født. snuppa i magen nå har romstert siden uke 15 og gjort at magen har sett ut som en scene fra ailien filmene flere ganger, så er veldig spent på hvordan hun blir når hun kommer ut om noen uker.. kan jo håpe på at det blir den motsatte effekten på henne, men har ikke helt troa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå