Gå til innhold

April: Yaddaline?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Har vært stille fra deg en stunde nå.... *spent*

Og hvordan er formen til Ø? Håper ikke det ble full influensa akkurat nå.

 

*krysser fingre og tenker på dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heppsann!!

 

Jeg er her jeg, men alltid litt sløvere i helgene. Formen er som før (dvs fødsel ser jeg langt etter) selv om humøret er noe bedre enn den var tidligere i uka. Manisk-blid i går (for å kompensere for termindato med null baby) og fikk gått til frisøren (som ble noe engstelig da hun skjønte at det var Dagen) og er nå i det minste sveisen på håret. Ny sjampo i dag så nå håper jeg bare fødsel starter i kveld/natt så jeg kan få testa den så fort som mulig, haha (små barn små gleder). I dag har vi hatt en nydelig dag - dro til byen alle 3 litt på måfå, M var en drøm å ha med å gjøre, handlet litt og tok huset da vi kom hjem. Lagde middag mens Ø lå litt på sofaen - influensaen har ikke helt ødelagt ham, men han er jo mann. Klagde på at å holde seg for ørene ikke utgjorde noen forskjell for hørselen hans for hodet var så tett av snørr og gørr, hehe. Men han _ser_ oppegående ut i alel fall. Snorker som en gal på natta og i natt trodde jeg virkelig at galskapen skulle smitte. Jeg fikk seff ikke sove, fikk enda mindre sove av snorkeverk ved siden av meg, og når jeg omsider ble trøtt ble beina rastløse. I tillegg beveger jo Ø seg like ubemerket som en hoppetusse i søvne så jeg slang dyna iltert til side og la meg demonstrativt i stua. Avslapningen der varte i ca 15 sekunder frem til katten (vår) oppdaget at noen tilsynelatende var tilgjengelig for å åpne døra for henne så hun satte i gang hylekonsert kun avløst av ivrig poteskraping på (glass-)terrassedøra. Aaaaaargh! Men jeg slipper henne ikke inn - dørene i 2. etg står oppe for at vi skal høre M på natta, og jeg har ingen planer om katt på soverom. Spes ikke nå når baby snart også skal sove der. Så da var det å høre på kattepinen i et par timer før jeg gav opp og heller foretrakk snorkedur. Stakkars mann forstod at kjerringa var amper så han tilbød seg å sove på stua i stedet, men med min nyvunne erfaring ang kattejammer, så tenkte jeg som så at han bare kunne sove. Klokka var da halv seks om morran og det beste var jo at i alle fall èn av oss var noenlunde utsovet innen M skulle opp, hehe... Våknet og tenkte at "denne dagen blir skikkelig blæh", men det har altså endt med det motsatte. Våga meg til og med ut i pøsregnet og leide film så får vi se da om dansk film om krigen er bra, evt "21". Utvalget var noe skralt i sjappa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fikk en koselig dag sammen på tross av passert termin, søvnmangel og influensa da! Ikke værst det må jeg si ! Håper formen er stigende for Ø og at ikke du (eller Matilde) har blitt smittet nå . det passer aldri med sykdom, men intet tidspunkt er vel værre enn rundt tremin.

Jeg synes fortsatt det er mistenkelig stille fra deg ;-) ......*nysgjerrig og spent* og jeg er like spent hver gang jeg logger meg på. tenkte t.o.m. på deg på jobben i dag der jeg vasser i nybakte foreldre og små nurk.

Det var vel en av dere som hadde en teori om 25.2?

Uansett så håper jeg det er bra med dere alle

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...