fornøyd ja Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hei. Prøver igjen. Ikke mye respons sist gang desverre :/ Vi har nettopp flyttet hit. Har to gutter, en født i 2002 og en i 2004. Noen som ikke har noenting imot flere bekjente ?
Gjest Orkideen Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg kommer fra Fredrikstad! Jeg har en datter som er født i 2008. Jeg er alltid lyst til å bli kjent med nye mennesker. Velkommen til byen!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Hei! Er fra Fr.stad, men blir litt utenfor nå! Hvor bor dere hen da? Kommer nok til å trives, fr.stad er en fin by =)
fornøyd ja Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 hei igjen Lisleby området bor vi i Er dere med på treff og slik da når dere er i byen?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Heisann! Jeg holder til på trosvik.. har en snupp som er født i januar 07 og en snuppe desember 08.
LilleMann & meg. Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Hei. Kråkerøy her. Har 2 gutter. en 04 modell og en 08 modell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå