Gå til innhold

Noen fra Fredrikstad her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Prøver igjen. Ikke mye respons sist gang desverre :/

Vi har nettopp flyttet hit. Har to gutter, en født i 2002 og en i 2004.

Noen som ikke har noenting imot flere bekjente :)?

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg kommer fra Fredrikstad!

Jeg har en datter som er født i 2008.

Jeg er alltid lyst til å bli kjent med nye mennesker.

Velkommen til byen!

Skrevet

Hei!

Er fra Fr.stad, men blir litt utenfor nå!

Hvor bor dere hen da? Kommer nok til å trives, fr.stad er en fin by =)

Skrevet

hei igjen

Lisleby området bor vi i :)

Er dere med på treff og slik da når dere er i byen?

 

Skrevet

Heisann!

Jeg holder til på trosvik..

har en snupp som er født i januar 07 og en snuppe desember 08.

Skrevet

Hei.

Kråkerøy her.

Har 2 gutter. en 04 modell og en 08 modell..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...