Gå til innhold

ingers rugbrød


candyland

Anbefalte innlegg

noen som følger denne livsstilen?? går på ketolyse nå, men er så sårli på å holde meg og er sikkert ute av ketose annenhver dagm det kan umulig være bra..... vil gjerne fortsette med lavkarbo, men vil tilføye frukt yoghurt knekkebørd og gjerne en brødskiv innimellom, noen som vet hva ingers livsstil egentlig går ut på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spise sunt og trene jevnt. Om du gidder å google så finner du sikkert noe info og oppskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingers rugbrød dietten handler om å spise dette brødet til alle måltider, i begrenset mengde,men det metter jo veldig siden det er så grovt.du skal spise vanlig middag også.venninna mi raste ned i vekt på denne måten,og flere med henne.jeg ville meldt meg på kurset for å fått visst mest mulig om det.kan jo hende du finner ut mer av å google det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Jeg har spist kun det brødet da, fordi det er godt, men har ikke gått på noe bevisst slanking (siden jeg har gått på alle kurer som finnes med det resultat at jeg har blitt tyngre enn noen gang). Jeg har faktisk gått ned en god del siden nyttår nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...