Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Veldig sterke menstruasjonsmurringer og kynnere som ikke er helt regelmessige. Det stikker veldig nederst i magen, og jeg klarer ikke å sitte pga smerter. Er det noen måte jeg kan kjenne etter om jeg begynner å få åpning eller noe? Har forresten hatt et ekstremt behov for å gå på do de siste dagene, og mange kynnere. Tror jeg må gardere meg med barnevakt uansett, men... Hvilke tegn hadde du til at noe skjedde? Venter på vannavgang eller sterke rier eller noe som er sikre tegn, men har gått slik i et døgn nå.
gulla79 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Nesten slik som du beskriver det hadde jeg det i ca 12 timer før slimproppen gikk og riene startet et par timer senere. Så det kan absolutt være et tegn på at ting begynner å skje. Jeg ventet til det var 4-5 min mellom riene før jeg tok kontakt med føden, det var da 16 timer siden riene startet, jeg hadde 0 åpning. Det gikk ytterligere 4 timer da gikk vannet, 2 timer senere var babyen ute. (fødselshistorien min ligger ute på min fødselshistorie)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Vært så enkelt om bare alle fødsler kunne starta med vannavgang:-) Det gjorde det hos meg, men i dagene før hadde jeg småvondt i rygg og mage, var urolig i kroppen og dårlig i magen (men ikke så ille som du beskriver det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå