Mom2Two Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 ..... Pinnekjøtt!!!! Jeg var så syk i julen, så jeg fikk egentlig ikke smakt på julematen. Etter jul kjøpte jeg derfor pinnekjøtt, for jeg hadde så lyst på. Så har vi liksom glemt det bort, men så kom jeg på det. Så i dag skal vi ha julemat! Hehe:-p
tante grusom master of law Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Åååå så godt! Vi har spist tre pinnekjøttmiddager siden jul, så det får holde, men vill ha mer!! Jeg får trøste meg med sushi imorgen isteden.
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Det er magisk;-P Jeg kommer, jeg;-))) .. Kose dere masse da vennen:-))
Mom2Two Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Nei, men kan sende deg 1 kg av de jeg legger på meg;o) Ja, pinnekjøtt er supergodt!!! Og har egentlig ikke spist det siden julen 2007, så gleder meg:D Dessuten er det mer julestemning ute med all snøen nå enn det var i julen!! Tøysetippen, du må gjerne komme da, så kan jobbnerdene snakke jobb, så kan vi kose oss:-D
Mom2Two Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 Sushi er forersten det beste jeg vet tante grusom. Bedre enn pinnekjøtt faktisk, så hadde byttet jeg:-p
Tøysetipp Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Hørtes veldig koselig ut, julestemningen og pinnekjøtt;-)) LER, det hadde jommen ikke vært dumt. SMIL
Chiquita Bananas Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har kjøpt noen kg pinnekjøtt som jeg har fryst. Tenkte å overraske mora mi med det når hun kommer på besøk. Hun har bodd på Filipinene siden august og jobbet frivillig på et barnehjem der og nå kommer hun for å bo med oss noen uker når babyen kommer for å hjelpe oss ) Og jeg eeeelsker sushi også !!!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Nam, det er min absolutte favoritt :-) Hvordan smakte det da? Regner med du har spist nå...
Mom2Two Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2009 Ja, nå er vi ferdig bespiste:-) Det smakte godt, men smaker i grunnen bedre i jula altså:-p Jeg er ikke den store kjøtteteren, og det er nok mer stemningen som smaker for min del. Den blir bare aldri helt den samme i februar som 24. desember...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå