Gå til innhold

til dere som har hatt tradisjonellt bryllup i norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noengang tenkt at "sukk, hvor mye styr, vi skulle jo rett og slett bare ha reist til utlandet å giftet oss med kun nærmeste familie...."

bakgrunnen for at jeg spør er at jeg å mannen min skal gifte oss til neste år, og vet ikke om vi skal slå til med et tradisjonellt bryllup her hjemme eller om vi skal reise bort.

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, den tanken slo meg aldri.. Har ikke gjort det siden heller..

Hadde det på hotell, så vi slapp å tenke på alt som hadde med pynting, rydding og vasking! Planlegginga syntes jeg var en stor del av bryllupet, som jeg kosa meg med!

Å tilbringe dagen med gode venner og hele familien som vi er så gla i, det ville jeg aldri vært foruten!

Skrevet

Jepp, det har jeg tenkt. Og skulle jeg gjort det igjen hadde jeg dratt til utlandet, selv om vi hadde en fantastisk dag:)

Skrevet

lille je: hva var det som gjorde at du tenkte slik, kan du utdype litt? :)

Skrevet

Nei den tanken har ikke streifet meg engang.

Er så glad for at vi gjorde som vi gjorde:-)

Sett i mine øyne var jo forbredelsene det som gjorde dagen perfekt:-)

Skrevet

Nei, den tanken har aldrig slått meg. Jeg er kjempefornøyd med bryllupet vi hadde og ville ikke ha endret noen ting på det.

Skrevet

Vel, vi var utrolig slitne etterpå, av alt det var å ordne. Så har vi snakket om hvilken fantastisk reise vi kunne fått hvis vi hadde brukt pengene bare på det istedet. Det koster helt vanvittig å gifte seg. Men som sagt, vi hadde et flott bryllup:)

Ville nok hatt en litt mer utformell vennefest om vi hadde reist bort, da tror jeg vi hadde følt at vi hadde fått både i pose og sekk.

Skrevet

Tanken om å dra til utlandet for å ta et "enkelt" bryllup slo meg aldri:o)

Vi begynte tidlig med forberedelsene..

.. og hadde et bryllup hvor alle fikk god mat, god drikke, stemningen var utrolig god og ingen ville hjem!

Skrevet

Nei den tanken slo meg aldri. Men jeg ELSKER å planlegge og styre med slikt =)

Skrevet

Ja, det tenkte jeg mange ganger før, under og etter bryllupet.

For et styr, vi skulle reist vekk og gjort det stille og fredelig. Spart penger hadde vi og. Men men, sånn går det når du er enebarn... mamma hadde tatt sin død om jeg hadde ringt fra Thailand og sagt at vi hadde giftet oss uten henne tilstede. Og hvis moren min måtte være der, så måtte svigers være der, så besteforeldre også ballet det på seg og før jeg visste ordet av det var det 70 gjester.

Skrevet

Nei, vi angret aldri på type bryllup.

Det betyr mye for familien å samles til slike begivenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...