Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 I det siste har jeg begynt å våkne hver eneste natt, etter ca 2-3 timers søvn. Sovner ikke igjen i det hele tatt, før i beste fall etter et par timers tid. Ligger bare og rister- hele kroppen føles fullstendig rastløs, og jeg klarer ikke å ligge i ro! Armer og ben går som trommestikker, enda jeg forsøker intens å ligge heeeelt i ro, både ved hjelp av å puste veldig rolig, og ved hjelp av ren viljestyrke (noe jeg normalt har MYE av..) Hva kan dette skyldes? Utrolig kjipt- blir så syyykt trøtt på jobb!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Kan det være lavt blodsukker at du får en slags følling ?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 kan ikke svare deg , men helt normalt er det ikke. ville kontaktet legen så du kan ta tester om kroppen dintrenger tilskudd av noe f.eks. Eller han kan sende deg videre til spesialister på søvn/søvnvansker. Kommer til å tappe deg veldig med lange perioder med lite søvn, som ellers alle som har hatt små barn vet. Og det kan jo hende det er lett å fikse.
blond Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Tja, kan være at det skjer for mye i løpet av dagen, at du får for lite ro. Kanskje du drikker koffeinholdige drikker? Det bør du kutte ut etter klokka 17. Når du våkner bør du stå opp, gå på do, drikke litt og rusle rundt i huset litt før du legger deg. Hvis du har tanker og bekymringer som kverner i hodet bør du skrive dem ned. Lær deg meditasjonsteknikker og rutiner som du holder deg til. Kutt ut tv og internett etter klokka 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå