Småbarnsmor med frysespire Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Lurer fælt på dette. Må da være en løsning som gjør at jeg kan finne igjen mine egne innlegg. De som jeg har startet altså. Leter etter ett nå som jeg skal svare på, men finner det jo ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARg...
Hopie ღ Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har lurt på det samme selv! Eneste måten jeg har funnet frem ved er å søke .. Synes kanskje dette er noen man kunne tatt i tak i og gjøre noe med?! :-)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Uff, ja... Søke kan man jo, men jeg husker jo ikke alle innleggene som jeg har skrevet i løpet av årene;) Kunne av og til vært artig å sjekke gamle innlegg for å se om det er kommentarer der man ikke har fått med seg osv. Så.......Er dette mulig? Eller må noen lage et system som gjør det mulig først?
maipiken Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 satt akkurat å letet etter før jeg såg dette spm.. lurer veldig på det samme... greit å få med seg svarene folk gir deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå