AussieAnette Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Tror dere ikke jeg har fått veldig vondt i ryggen da, og legen undersøkte meg og ble henvist rett til fysioterapi. Uff.. dette lover ikke godt for en som går ekstremt mye i jobbsammenheng ..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Du kan jo håpe på at det "bare" er ryggvondt! Fysioterapauten vil nok ta noen tester på deg som enten bekrefter eller avkrefter om du har bekkenløsning. Og det er ikke noe kjekt å ha! Jeg fant ut at jeg burde ta en test fordi jeg kjente bekkenløsningssymptomer i symfysen. Så nå gjør jeg alt jeg kan for å unngå fyfy-aktiviteter! Slet veldig med det sist, så det er godt du er i gang med en evt behandling.. Selv om det ikke hjelper på alle da! Lytt i allefall på alle rådene du får, ikke press deg selv, ta hensyn til deg selv, om ikke får du igjen for det opp i mente!! Lykke til!
nesten30 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 velkommen i klubben er 11+5 og sliter allerede med bekkenet jeg også. Har ingen barn fra før. Vondt å snu seg i sengen, bein som av og til svikter litt. Hos meg sitter smertene i is-leddene... altså bak i ryggen/overgang til bekkenet, i rumpen og litt nedover lår og knær. Har hatt problem med både rygg og bekken tidligere, så det var ikke uventet at det ville komme. Men jeg håpet jo at det ikke skulle komme så tidlig! Angrer veldig på at jeg ikke har vært mer flink å trene bekkenet før jeg ble gravid.......denne etterpåklokskapen(!) Men, men... det er bare å gjøre det beste utav det. Har en kiropraktor som passer på ekstra godt nå og så må jeg vel komme meg til en fysioterapeut også etterhvert. Noen som vet om en god i Sotra/Bergen-området? God på bekkenløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå