Gå til innhold

noen erfaringer med å reise til syden med all inclusive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta all inclusive når vi reiser men.. da har man jo ikke valg på hvor man vil spise osv.. Hva er deres erfaring? Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig praktisk når man har små barn med på tur, men litt kjedelig å spise middag på samme sted hver kveld synes jeg da.. de har jo forskjellige temaer flere ganger i uken, men er ikke det samme som å prøve ett nytt sted..

Likte mye bedre halvpensjonstilbudet altså breckfast inclusive.. Veldig behagelig å komme til koldtbord hver morgen.. slipper å tenke på å nå butikken før alle de beste rundstykkene/brødene er utsolgt :)

Skrevet

Vi har gjort det med datteren vår og var kjempefornøyde, dette var i Kroatia og på Tenerife. Men pass på å velge et sted med gode tilbakemeldinger fra andre gjester og temaer på kveldene, da blir ofte maten variert:) Pluss at vi så veldig det lønte seg å velge et 4 eller 5-stjerners sted, sier ikke dette for å være snobbete men det er vel verdt de ekstra kronene:)

Skrevet

Vi reiser uten barn.. Så om de ikke har "tema" på kveldene så blir det servert den samme maten hver kveld og få valg eller?

Jeg må bare spørre jeg :o)

Skrevet

Hvis du reiser uten barn ville jeg ikke valgt all inclusive personlig, det er kjempepraktisk og sånt, men det er jo ikke noe stress å gå ut og spise når man reiser uten barn:) Da kan man spise det man vil og variere litt.

Skrevet

Vi elsket det! Var ikke "vanlig" sydenreise, men bryllupsreise til litt fjernere strøk.. Stedet hadde 3 restauranter, så ble ikke lei noe.. Skulle gitt mye for å reise tilbake dit.. og det var utrolig deilig å slippe å passe på lommebok og penger hele tiden. På stranda kunne vi bare smile til nærmeste ansatt og de kom løpende og spurte hva vi ønsket..

(vi er egentlig veldig jordnære og "vanlige" personer som ikke vanligvis velter oss i luksus.. Var bare sykt behagelig uten lommebok..)

:-)

Skrevet

Om dere reiser uten barn ville jeg ikke valgt all inclusive, dette fordi jeg personlig synes det er koselig å gå ut og spise:) All inclusive er best når man har små barn som legger seg tidlig. Neida alle steder må ikke ha temaer for å ha variert mat, men vår erfaring er at det KAN være sånn. Som sagt; les vurderinger fra andre gjester.

Skrevet

Jeg reiste alene og da var det deilig med all inclusive.

Jeg var i Tyrkia og der var det flere restauranter og velge mellom.

Hele området var avsperret slik at uvedkommende ikke kom inn og ungene ikke forvillet seg ut.

Så det føltes mye tryggere enn andre hotell jeg har vært på.

Jeg var ute flere ganger på andre restauranter, det var ikke så stor forskjell mellom prisene på mat/ikke mat så jeg følte ikke at jeg "tapte" noen penger på å spise ute....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...