lchristin-nydelig tulle Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 å nå håper jeg at det er no!! brun utflod og skikkelig murring. ikke sterke nok rier ennå. men det murrer og verker!!!!!!!! noen som vet no sikkert? har ikke hatt det ennå. det er ikke slimproppen men vanlig tynn utflod. kom litt rosa tidligere men nå var det skikkelig brunt. ble strippet i dag da...noen som kan gi meg håååååååååååååp!!!!!!!!!!
shabby Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Kan nok være en begynnelse på noe dette ja. spennede! gi oss oppdateringer da! Lykke til!!!
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Lykke til. Unner ( og misunner) deg dette :-))
lchristin-nydelig tulle Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 men jeg er så redd. for tar jeg feil av dette så vet jeg ikke.. men dette er sååå annerledes enn tidligere...så veldig. så håper det er i gang
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Ønsker virkelig det beste for deg :-)) Du er nok igang skal du se :-))
lchristin-nydelig tulle Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2009 å håper virkelig det. skal komme meg litt opp å vaske litt...hehe nå skal alt legges tilrette her
21.februar09 Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Så kommer jeg inn å ødelegger hehe. Ble strippet på tirsdag og har hatt brunlig utflod og sterke murringer siden, termin i morgen.. Håper for din del det er noe på gang:D
baby ventes 11 mars :) Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:) syns dette høres veldig lovende ut jeg snuppa ta og gå deg en liten kjapp tur,,, venninna mi gjorde det når riene var svake enda,og det satte vist fart på sakene hold oss oppdatert,,, jeg lever gjennom andre jeg nå for jeg er så møkk lei selv,he he
student06 Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Håper det er din tur nå, krysser fingrene for deg!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Har gått å lett etter innlegg fra deg..Har lurt å grublet...Men jeg krysser fingre å ben for deg å håper på at du snart skal føde...
lchristin-nydelig tulle Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2009 tusen takk alle sammen!! har verk i ryggen og har begynt å ta tiden,men det gjør ikke altfor vondt ennå... det er holdbart for å si det sånn. hmmm håper hun kommer i løpet av natten eller morgen dagen. å som jeg gleder meg til å nyte synet av henne!!!!!!!!!!!!!!!! lille prinsessa vår!
Herkules Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 DU er vel snart på føden????Får sikkert 21. du da flaggdag det:) Lykke til med fødsel
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2009 heisann er her fortsatt jeg vettu. men får da håpe det setter i gang or fullt. kjenner jeg er helt øm og sår i mage etter alle de sammentrekningene...og man blir jo liksom herda på en måte..så man tåler liksom mer smerte...
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 hei ichristin er du hjemme ennå? Det er jeg og her er det ingen tegn til noe baby lenger.. Vært kjempe rolig siden i går ettermiddag, eller jeg kjenner tulla men ingen andre symtomer litt deilig egentlig. Og jeg har sovet i hele natt, til om med uten å gå på do og det er lenge siden sist.. Håper du ikke er hjemme men på føden..;-)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. februar 2009 hei hei. ja jeg er her. kjenner noen tak som jeg puster meg gjennom. ikke no mer egentlig.. men skal jo til overtidskontroll på mandagen så får jo babyen innen neste uke er omme, altså innen 6 dager!!!!så det må jeg bare holde ut med. merker det jobber inni der for kjennes ut som etter jeg har født...når man er litt sår i livmora og det trekker seg sammen...sånn kan det kjennes ut. men i dag så skal jeg i bursdag og håper på å tenke på noe annet enn bare fødsel. så kanskje det kan hjelpe. i går var jeg helt utrolig deppa, i dag er jeg bedre humør. så får prøve å gjøre det beste ut av det.. jeg har også sovet mye bedre enn på lenge,moniki. jeg har vært våken og sittet på pc. men ikke de 4 5 timene jeg sliter på natta til vanlig. var våken en time eller to og når jeg våknet uten om så var det bare på do for så å sovne fort. kanskje det er et godt tegn for oss begge????!!!!! er jo lov å håpe. =) og siden jeg har brun utflod så kan det jo skje...tyder på at noe er skjedd i allfall. håper jeg starter av meg selv snart. og slipper å bli satt igang.
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 Hei igjen.. Det er nok godt å tenke på at du har tulla innen 6 dager, jeg kan vel risikere å gå 14 dager til puh.. Pussig at du skal i bursdag idag, for det skal vi også, gleder meg litt til å komme meg ut av huset og få noe annet å fokusere på.. Sambo har hele tiden sagt at tulla kommer den 24 så nå er det neste milepæl for meg, hihi.. Jeg er også i bedre humør idag enn i går og mer energi og det er deilig..Vli får ha lykke til og spise og kose oss i bursdag i dag.. Sender en oppdatering i kveld..;-)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 21. februar 2009 moniki... sendte deg en pm jeg. skal bli godt å få tankene bort på noe annet ja. men gruer meg litt for det er svigerfam. til min søss og jeg er så sår når noen kommenterer hvor stor jeg er. for jeg er svææææær fått sååå sinnsykt masse vann i kroppen. beina mine går rett ned og gifteringen sitter veldig godt på lillefinger...hehe må til og m ta den av på natta for den strammer så fælt. men tenkte på en ting.. brystene mine har blitt fastere og det brune mørkere...???? noen som vet om det også er et tegn....????
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 ichristin.. sendte deg pm tilbake... Jeg skal også i bursdag til søsteren min, og der er hele hennes svigerfam. også, svoger som har bursdag... Jeg vet ikke om det er noe tegn, det med brystene...
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 Heisann.. Da er jeg hjemme fra bursdagselskapet, og det er deilig..Ellers så er det ikke noe nytt.. Hva med deg?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 21. februar 2009 her er det stille. hadde kjempe vondt tidligere i dag...men nåe er det stopp. kan jo stille klokke etter disse sammentrekningene...hehe
enda en Skrevet 21. februar 2009 #21 Skrevet 21. februar 2009 Heia! Dere er også fortsatt her ja. Ikke mye som skjer eller? Bare det vanlige, falske alarmer i hytt og i pine? Det er det som er det skumle med det. Tilslutt tror man jo ikkepå sin egen kropp, ikke engang når det blir alvor ut av riene! =( Jeg har gitt opp å vente på fødsel, er helt rolig mtp det faktisk. =) Idag har liksom all utålmodighet vært som blåst bort, og jeg har bare vandret rundt her i min høygravide velde. Det føles helt sykt ut, etter å ha tenkt på fødsel dag og natt i over 2 uker, venta og venta på at det skal starte! Nå er hele fokuset på "hvordan få tiden til å gå", for det er ikke til å legge skjul på at jeg kjeder meg noe innmari... Men sånn for å snakke litt om hva som skjer med kroppen (hehe), så er det fortsatt nesten helt fritt for kynnere. Men det presser mer nedover når jeg beveger meg,også lurer jeg på om hodet er på vei til å feste seg. Eller om det kanskje har festa seg?! Jeg må tisse HELE tiden, ca 2 dråper hver gang (nei, ikke UVI) og bekkenet er nesten helt bra igjen. Slimproppen har jeg ikke sett noe mer til siden torsdag tror jeg det var, og tvangssexen jeg utsatte den stakkars gubben for førte ikke til så mye som en kynner. Er det rart jeg gir opp håpet om naturlig fødsel? =)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #22 Skrevet 22. februar 2009 god morgen jenter!!!!!!!!!!!!!!!!! ja i dag kan jeg si for en gangs skyld at jeg har fått sove!!!!!!!!!!!!!!! jeg har våknet masse men sovnet med en gagn. å det er så deilig. sovner jo så fort jeg legger hode på puta og det har ikke skjedd før. nydelig. kanskje jeg blir litt lettere å ha m å gjøre å..hehe mange sier jo at det er litt typisk at man sover bedre og blir mer utvilt før fødselen..at det er et fødsels tegn...å tenk om. ellers er formen i dag grei. hatt litt spreng i magen i natt(har føltes sånn iallefall..hihi) kjenner formen er fin ..hmmm kanskje jeg er så heldig å føde i dag?!!! jm regnet jo med at jeg kom før helgen var omme,så da er det jo ikke mange timene igjen!!! håpe håpe...hehe ellers så føler jeg hun presser sykt ned i bekkenet og det stikker på den ene siden der og vondt i skambeinet.. kynnere har jeg..får bare håpe jeg kjenner forskjellen nå da så jeg ikke føder på stua eller no...mannen har skrekken for å kunne ta imot så der måtte jeg vel klart meg selv tenker jeg. hehe.. holder dere oppdatert i løpet av dagen. i morra skal jeg på overtids kontroll..kanskje dem stripper litt der..
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 22. februar 2009 #23 Skrevet 22. februar 2009 Hei jenter.. Jeg kan ikke akkurat si god morgen, jeg føler meg helt elendig idag. Har sovet godt i natt, men våknet i morges med kjempe vond rygg, så stod opp å spiste frokost og da kom kvalmen..Er også i elendig humør så jeg har sendt mann og barn ut for å leke i snøen, orker ikke folk i nærheten akkurat nå.. så godt for deg ichristin at du har sovet godt, håper du kommer deg på føden i dag..;-)
enda en Skrevet 22. februar 2009 #24 Skrevet 22. februar 2009 God morgen ja! Ja hvis mye søvn er et tegn på snarlig fødsel, så får jeg vel begynne å gjøre meg klar her... Har sovet i (hold dere fast) 12 timer!!!!! 12 timer?! Er det mulig??? Trodde ikke jeg skulle klare å komme meg opp fra senga, men jeg hadde ikke så vondt heller. Vanligvis er det et smertehelvete bare å snu seg i senga! Så nå er jeg i toppform, skal ta unna litt husarbeid mens jeg er sprek. Må jo benytte enhver anledning til å bevege meg, kanskje det hjelper på å fremskynde noe? Hehehehe... =) moniki: Noen dager er bare sånn, pyton drittdager. De bare starter dårlig, av en eller annen grunn! =( Har hatt mange av dem selv også, jeg blir så utrolig sur og gretten i mine svangerskap. Humøret mitt er så ustabilt som det går an å bli, griner og har raserianfall for den minste bagatell. Gubben begynner smått å bli lei, og jeg tror faktisk at for tiden er det han som er mest utålmodig mtp fødsel... =) Men de holder ut, mannfolka våre. Det skal de ha. =) Men det skulle da bare mangle, for vi har det jo tross alt verre enn dem, det tør jeg påstå.... Vi får rapportere inn her om det skulle skje noe spennende. Ikke det at jeg tror på noe action for min del, men alt er jo mulig. Vi er jo på overtid, tross alt... =)
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #25 Skrevet 22. februar 2009 Du skal ikke se bort ifra at du føder iløpet av dagen:) Mye søvn på 1 natt betyr at kroppen gjør seg klar til å føde. Om du får denne berømte bæsjetrangen også så er du i gang vettu... Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå