Eg e viking eg!! Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har en gutt på 3,5 år og ei jente på 5, og skal ha vinterferie hjemme... Vanligvis er det mange ekstraaktiviteter rundt omkring i vinterferien, men jeg sliter litt med å finne info i år... Tips mottas med takk
*gruffalo* Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke hva ekstra-aktiviteter det er, men... Lekeland er jo alltid kjekt:) Ellers så er det skøytebaner rundt omkring. Vi var på klepp en gang, ikke sååå langt å kjøre, og ikke så mye folk. Eller biblioteket, det gjør vi alt for sjelden! Men de gangene vi er der så storkoser barna seg!
NoDoubt Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Isbanen på klepp er et bra tips. Det er gratis. Det tar 20 min å kjøre fra Stavanger til klepp. Isbanen ligger på parkeringsplassen på kjøpesenteret "jærhagen". -Lekeland -Barnemuseet. -Går tur på stranda, skogen. Ta med niste.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jærteknisk museum på Nærbø var veldig populært for mine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå