Lille Kolibri Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 I dag har eg lagt meg i selen og fulgt iallfall 5 tips for å sette i gang fødselen... Har ein del kynnarar no, men det har eg jo hatt lenge. Har likevel ein følelse av at det er litt annleis. Spennande!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Hvor spennende...sånn hvar det for meg når jeg skulle få nr 2... jeg hadde hadt maserier i 2 netter med 15 min mellomrom men med en gang jeg stod opp var de borte... så da jeg plutselig kjente de på dagtid når jeg gikk rundt i huset stoppet jeg helt opp for å kjenne etter om det virkelig var startet....hehe....
Klar for nr 2 Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Så spennende da! Hvilke 5 tips har du gjort? Er litt i samme båt her da..(: Har drukket melk med margarin i, gått en tur i bakker, spist biff til middag, samt litt husarbeid. Håper på at noe skal skje snart.. Voknet i natt med at det gjorde vondt i magen, før det ga seg, for så å komme tilbake- men så roet det seg helt ned igjen.. Vi får krysse fingrene for at det skjer noe snart(:
Lille Kolibri Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Sukk, det roa seg igjen, trur eg... Eg har støvsugd, gått tur, drukke bringebærbladte (har gjort det ei veke), vaska både golv og vindu, eg trur det er ein ting eg ikkje kjem på no, og fulgt "rikshospitalets sexoppskrift" (med små modifikasjonar) etter tips herfra. Men som sagt, det ser ut til at eg må smøre meg med tålmodighet ei stund til...
Spireline Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Har et tips til! Skjønner godt at det frister og pushe på fødsel. Men det er ikke alltid kroppen er klar uansett. Da sitter man igjen med masse maserier, og de kan vare lenge og være slitsomme og vonde, uten at det skjer noe. Da ender det bare med at man sliter seg litt ut før fødselen.. Skal love deg at du kjenner det når det er ekte rier =) Jeg fikk min lille på tirsdag, 3 uker før termin.. (jeg hadde gått til modningsakupunktur og tatt bringebærbladkapsler i ca 3 uker da vannet gikk) lykke til!
♥2 små gull♥ Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php Her er noe tips
Lille Kolibri Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2009 Takk for det. Har vel komt til at eg heller skal slappe av og kose meg siste dagane :-) Blir bare stressa av å kjenner etter om ting verkar...
Klar for nr 2 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Må si meg helt enig at det er bare å ta det med ro og ta tiden til hjelp. Har hatt min roligste natt på laaaang tid! Og det etter flere kjerringråd(: Så nå skal jeg prøve å ikke tenke så mye på det, hun kommer når hun kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå