Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da jenter... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva vi skal ha her - har ikke noe særlig matlyst om dagene! Men noe måååå jo lages, hva skal dere andre ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har barnefri denne helgen...så jeg og min kjære skal ut å spise sammen i dag, godt med litt avveksling for en gang skyld ;)

i går laget jeg fiskeboller i hvit saus med potet og gulrot..namnam.fått helt dilla på det og nudler ;)

Skrevet

Skjönner hva du mener med ikke matlyst. Sliter med det samme selv. Jeg er ikke kvalm, föler meg bare uggen. Men saa fort jeg putter i meg noe mat saa blir jeg daarlig. Ser fram til middagen imaarra sammen med mamma og pappa, men blir vel skuffa da ogsaa med denne matlysten her!

Skrevet

Taco! :) det er fast fredagsrett her i huset! :)

Skrevet

Samme som over, begge i bursdag fra 17-19 så da nyter vi livet og en bedre middag ute i dag. Herlig!

Skrevet

Vi har fått penger av mamma til å kjøpe pizza fra Pizzabakeren. Det gjør vi så skjeldent selvom de har den beste pizzaen i omegn: Kylling med pesto!

Skrevet

Vi skal lage hjemmelaget pizza=)

Skrevet

Lapskaus/grønnsakssuppe:)Hehe...Det er enkelt og godt, også når ikke matlysten er på topp:)

Skrevet

Vi hadde hjemmelaget pizza i dag vi også:) Og vi ble enige om å ha det som tradisjon på fredager i fremtiden. Må jo begynne å lage noen egne tradisjoner når vi venter barn:)

Skrevet

Nå er vi hjemme igjen fra resturant og menyen var: torsk med potetpure og ratatoille med tomatsmør og en konfektkake til dessert. fantastisk!

Skrevet

Her blir det taco.. Tror jeg er i ferd med å få dilla på rød mat! Altså spaghetti, pizza, taco osv..

Skrevet

her har vi hatt kylling lår og klubber med minigulrøtter, potetbåter og bernaise... var utrolig nam! elsker kylling for tiden:) til dessert hadde vi vaniljeis i kjeks...mmmh...

Skrevet

Vi har hadt pølse pomfri og bernaise, men jeg har vært på butikkbakeren nå på kvelden og kjøpt ny smort baguette med reke mmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...